کد خبر : 1545833 | 24 مرداد 1397 ساعت 13:05 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

وزیر ورزش خبر داد

پرداخت 80 درصد بدهی استقلال و پرسپولیس

وزیر ورزش با اعلام اینکه هشتاد درصد از بدهی‌های سابق دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پرداخت شده، از دور شدن خطرات احتمالی این موضوع خبر داد.

پرداخت 80 درصد بدهی استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و پرسپولیس با توجه به مشکلات مدیریتی از گذشته بدهی‌های سنگینی را متوجه خود می‌بینند که این مساله باعث شکل گرفتن پرونده‌هایی علیه سرخابی‌ها در فیفا و ای اف سی شده است. پرونده بدهی‌های این دو باشگاه در حال حاضر به شایعه نزدیک به واقعیت در خصوص احتمالی حذف این دو تیم از آسیا شده است. با این حال وزیر ورزش در حاشیه جلسه امروز هیات دولت از پرداخت هشتاد درصدی بدهی این دو باشگاه و رفع خطرات حرف زد.


مسعود سلطانی‌فر درباره بدهی استقلال و پرسپولیس گفت: از سال گذشته با سامان‌دهی دقیقی که در وضعیت دو باشگاه انجام دادیم و با بررسی وضعیت اسپانسرینگ و سایر موارد بیش از ۸۰ درصد بدهی‌های قطعی پرداخت شده است.


وی در واکنش به این سوال که علیرغم این ادعا مبنی بر پرداخت هشتاد درصدی اما همچنان پرونده‌ها و شاکیان دیگری نام خود را در این مساله مطرح کرده‌اند اینطور پاسخ داد: لیست‌هایی که مطرح می‌شود ادعاهایی از سوی افراد حقیقی و حقوقی است که باید یا به تائید AFC و یا فدارسیون فوتبال برسد.

دیدگاه‌ها