کد خبر : 1545875 | 24 مرداد 1397 ساعت 16:07 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

عربستان با زیر ۲۱ ساله‌ها مقابل ایران

تیم ملی امید عربستان نیز همانند ایران با نفرات زیر ۲۱ سال در رقابت‌های آسیایی حضور پیدا کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی امید ایران و عربستان در حالی نخستین دیدارشان در مسابقات آسیایی اندونزی را مقابل هم برگزار کردند و به تساوی بدون گل رسیدند که با تصمیم فدراسیون‌های فوتبال و کادر فنی دو تیم، در این رقابت‌ها از نفرات زیر ۲۱ سال بهره می‌برند.

 

با توجه به حساسیت مسابقات مرحله انتخابی المپیک و کسب سهمیه این رقابت‌های مهم، برخی از تیم‌های ملی امید تصمیم گرفتند در رقابت‌های آسیایی اندونزی که از اهمیت نسبتا کمتری برخوردار است، با نفرات زیر ۲۱ سال حضور پیدا کنند در بازی‌های مقدماتی المپیک با قدرت بیشتری شرکت داشته باشند.

 

امیدهای فوتبال ایران یکی از تیم‌هایی هستند که با بازیکنان زیر ۲۱ سال در مسابقات آسیایی اندونزی حضور پیدا کردند و عربستان نیز که حریف امروز شاگردان کرانچار بود هم با نفرات زیر ۲۱ سال به جاکارتا رفته است تا برای آینده هم برنامه‌ریزی داشته باشد.

 

نکته جالب در فهرست ۲۰ نفره تیم ملی امید عربستان، حضور ۱۱ بازیکن از باشگاه الاهلی است که جلب توجه زیادی می‌کند؛ دو بازیکن از هر یک از باشگاه‌های الهلال، الاتحاد و الفیح و یک بازیکن از تیم‌های الوحده، البتین و النصر نیز دیگر نفرات ملی پوش امید سعودی‌ها را در رقابت‌های آسیایی جاکارتا تشکیل می‌دهند.

 

1327368

دیدگاه‌ها