کد خبر : 1545890 | 24 مرداد 1397 ساعت 16:52 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

بدبیاری روستایی در گلزنی به عربستان

مهاجم تعویضی زلاتکو کرانچار در حضور ۵۰ دقیقه‌ای خود در زمین پُر تلاش ظاهر شد ولی در امر گلزنی بدشانس و کمی بی‌دقت بود.

به گزارش "ورزش سه"، امیر روستایی که یکی از پدیده‌های فصل قبل پیکان بود، جزو نفرات اعزامی تیم ملی امید ایران به مسابقات آسیایی اندونزی قرار گرفت ولی همانند دیدارهای تدارکاتی اخیر مقابل تیم‌های عراق و چین، امروز هم در دیدار برابر امیدهای عربستان به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و مثمر ثمر نشان داد.

 

پس از مصدومیت محمدامین اسدی، مهاجم نوک تیم امید ایران و تعویض در دقیقه ۴۳، امیر روستایی وارد زمین شد و در نیمه دوم با دوندگی‌های زیاد و شوت‌های خطرناکی که داشت، بارها دروازه عربستان را تهدید کرد.

 

روستایی ۲۱ ساله که فصل قبل ۲۰ بازی برای پیکان انجام داد و یگ گل مقابل تراکتورسازی به ثمر رساند، در بازی امروز مقابل تیم ملی امید عربستان شوت محکمی در دقیقه ۵۱ به سمت دروازه حریف زد که مدافعان سعودی توپ را برگشت دادند و دقایقی بعد هم با پاس در عمق خلق موقعیت کرد ولی آزادی نتوانست به توپ برسد.

 

اما جدی‌ترین موقعیت دقایق پایانی برای شاگردان کرانچار بعد از پرتاب اوت محمد مسلمی‌پور خلق شد که امیر روستایی بعد از ضربه سر و شوت محکم برای گلزنی تلاش کرد ولی محمد الربیعی، دروازه‌بان عربستان سراسیمه توپ را دفع کرد و در ریباند هم شوت روی پای چپ روستایی با کمترین فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

با توجه به آسیب دیدگی محمدامین اسدی و تلاشی که روستایی در مسابقه امروز برابر عربستان نشان داد، بعید نیست این مهاجم در دومین مسابقه در رقابت‌های آسیایی مقابل تیم امید کره شمالی که دو روز دیگر برگزار می‌شود، در ترکیب قرار بگیرد.

 

عکس از: امیر حسینی- جاکارتا

 

1327386

دیدگاه‌ها