کد خبر : 1545891 | 24 مرداد 1397 ساعت 16:54 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی آماری دربی‌های اصفهان در مرداد ماه

دربی فوتبال اصفهان در حالی روز جمعه ۲۶ مردادماه برگزار می شود که سپاهان در تاریخچه دیدارهای دو تیم در مردادماه عملکرد بهتری دارد.

بررسی آماری دربی‌های اصفهان در مرداد ماه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایمنا در ۶۲ دربی رسمی قبلی ذوب آهن و سپاهان ۸ بار دو تیم در ماه مرداد به مصاف هم رفته‌اند. در این ۸ دیدار سپاهان عملکرد بهتری داشته است و ۶ بار به پیروزی رسیده است. دو دیدار دیگر نیز یکی با برتری ذوب آهن و دیگری با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.


دربی‌های مردادماه اصفهان در مجموع ۲۱ گل داشته که ۱۶ گل سهم سپاهان و ۵ گل سهم ذوب آهن بوده است.

 

نکته جالب توجه اینکه بهترین پیروزی سپاهان در تاریخ دربی‌های اصفهان که پیروزی ۴ بر صفر بوده در همین ماه رقم خورده است. سپاهانی‌ها در مردادماه سال ۹۱ با مربیگری کرانچار و با گل‌های تامینی، جالوویچ، نویدکیا و جمشیدیان ذوب آهن بحران زده آن فصل را شکست دادند تا پس از اردیبهشت ماه سال ۸۲، بار دیگر در دربی به پیروزی ۴ بر صفر رسیده باشند.

 

همچنین تک برد ذوب آهن در دربی‌های مردادماه در بازی رفت لیگ دهم رقم خورده است جایی که محمدرضا خلعتبری تک گل پیروزی بخش ذوب آهن را به ثمر رساند. در آن دیدار امیر قلعه نویی برای سومین بار به عنوان سرمربی سپاهان در دربی‌های اصفهان روی نیمکت این تیم می‌نشست.

 

دو تیم ذوب آهن و سپاهان که جمعه، ۲۶ مرداد در چارچوب هفته چهارم لیگ هجدهم به مصاف هم می‌روند، فصل گذشته نیز دقیقاً در تاریخ ۲۶ مرداد در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که آن دیدار با پیروزی ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید. حالا دقیقاً بعد از یک سال دوباره دو تیم در ورزشگاه فولادشهر رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها