کد خبر : 1545921 | 24 مرداد 1397 ساعت 17:44 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

اولین بازی دلفی برای امیدها، آخرین بازی نشد

در حالی که پیش بینی می شد ستاره تیم امید ایران امروز در اولین و آخرین دیدار خود در بازی های آسیایی برای این تیم به میدان برود، او در اختیار تیم امید باقی ماند تا در بازی های دیگر نیز به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، یونس دلفی از جمله بازیکنانی است که در سال های اخیر برای تیم های پایه به میدان رفته است. او که در بازی های جام جهانی جوانان با پیراهن تیم ملی توانست بدرخشد و نام خود را بر سر زبان ها بیندازد، تبدیل به یکی از مهره های کارساز استقلالی های خوزستان شد.



در حالی که شب گذشته عوامل تیم امید خود را آماده حضور در اولین دیدار برابر عربستان آماده می کردند خبر رسید دلفی باید حتما در یکی دو روز آینده خود را به هلند و باشگاه آیندهوون برساند تا تست های اولیه برای پیوستن به این تیم را به انجام برساند.


نکته جالب در این باره اینکه این اقدام باشگاه استقلال خوزستان مبنی بر قرار با باشگاه آیندهوون باعث ناراحتی شدید مدیر و مربی تیم امید شده است و حتی حمید استیلی نیز در این باره می گوید این اتفاق کاملا غیرحرفه ای بود و تمرکز اعضای تیم را به طور کامل به هم ریخت. مدیر تیم امید در این باره ادامه می دهد که تصمیمی بر اجازه خروج به این بازیکن ندارند و او باید همچنان در معیت تیم امید در بازی های آسیایی حضور داشته باشد.


در این زمینه مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرده به خاطر مصالح ملی، فعلا درخواستی مبنی بر جدایی دلفی از تیم امید نخواهد داشت. به همین دلیل این بازیکن جنوبی تا پایان بازی های امید در جاکارتا به همراه سایر بازیکنان خواهد ماند. 

 

 

 


عکس ها: امیر حسینی

دیدگاه‌ها