کد خبر : 1546001 | 25 مرداد 1397 ساعت 08:45 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوش برای بایرن؛

مصدومیت دست گورتزکا جدی نیست

لئون گورتزکا بازیکن جدید بایرن مونیخ که در دیدار دوستانه‌ی این تیم با منچستریونایتد از ناحیه‌ی انگشت دست راست مصدوم شده بود، قاعدتاً از اولین بازی بوندس‌لیگا در ترکیب تیمش خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، گورتزگا در مصاحبه به روزنامه‌ی بیلد آلمان گفت که مصدومیتش در حال بهبودی است و او مشکل خاصی نخواهد داشت. گورتزکا گفت:" در آن بازی دوستانه یکی از مفصل‌های انگشت میانی دست راستم شکست. ولی الان دیگر می‌توانم گچ را باز کنم. تا چند روز دیگر آتل را هم باز می‌کنم. همه چیز روبه‌راه است. فقط آتل انگشتم یک مقدار اذیتم می‌کند". 


گورتزکا در بازی دوستانه مقابل منچستریونایتد در نیمه‌ی دوم به جای فرانک ریبری به میدان آمد و دچار این مصدومیت شد. 

 

1327553


گورتزکا در تمرین‌های بعدی تیمش درحالیکه دستش را گچ گرفته بود در تمرینات شرکت داشت و تنها کاری که نمی‌توانست انجام بدهد بستن بند کفش‌هایش بود. کاری که معمولاً جاشوا کیمیش برای او انجام می‌داد تا گورتزکا از هیچ بابتی نگرانی نداشته باشد. 


کاملاً مشخص است که مصدومیت گورتزکا برای او مشکل‌ساز نبوده چرا که او در سوپرجام آلمان هم از دقیقه‌ی 64 به میدان رفت و روز چهارشنبه در دیدار دوستانه‌ی بایرن و هامبورگ هم از آغاز در میدان حضور داشت. 


به عبارت دیگر هواداران بایرن نباید نگران بازیکن 23ساله‌شان باشند چرا که او روز یکشنبه در اولین بازی رسمی فصل بایرن در جام حذفی آلمان به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها