کد خبر : 1546103 | 25 مرداد 1397 ساعت 16:35 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

میزبانی سردار جنگل بعد از حواشی هفته دوم

استادیوم سردار جنگل در شرایطی از دقایقی دیگر میزبانی دیدار حساس سپیدرود را برعهده دارد که در هفته دوم جنجال بزرگی را در خود دید.

میزبانی سردار جنگل بعد از حواشی هفته دوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرحاشیه فصل هجدهم لیگ برتر در شرایط با خداداد عزیزی استارت زد که با جدایی علی کریمی عرصه برای هر مربی دیگری کاملا مشخص بود که تنگ خواهد شد.

 

شکست سنگین هفته ابتدایی برابر سایپا و در ادامه زانو زدن مقابل امیر قلعه نویی و سپاهان با شش گل تاب هواداران این تیم را طاق کرد تا جو سنگینی را در استادیوم سردار جنگل شکل دهند.


سپیدرود که در فصل گذشته تنها به پشتوانه هواداران در استادیوم خانگی و امتیازات کسب شده در آن توانسته بود در لیگ بقای خود را تثبیت کند اینبار با شکست شش گله همه چیز را از دست رفته می‌دید تا خداداد عزیزی و هواداران نقش جنجالی این بازی را برعهده گیرند. اکنون اما خداداد عزیزی از رهبری سپیدرود کنار رفته و هواداران نیز در روزی که تنها اسطوره باشگاه را روی نیمکت این تیم می‌بینند امیدوار به کسب نتیجه دوباره هستند.


مطمئنا بار دیگر جو استادیوم خانگی از امتیاز بزرگ این تیم برای زنده نگه داشتن امیدهای بقا محسوب می‌شود و باید دید شاگردان یحیی گل محمدی قادر خواهند بود از این جو عبور کنند.

دیدگاه‌ها