کد خبر : 1546139 | 25 مرداد 1397 ساعت 19:30 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

یزدی: آبادان خاستگاه فوتبال در ایران است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شهر آبادان خاستگاه فوتبال و بازیکنان بزرگی است که در سطح کشور از دیرباز نمایش‌های خیلی خوبی ارائه می‌کردند.

یزدی: آبادان خاستگاه فوتبال در ایران است

به گزارش "ورزش سه" به نقل از  تسنیم، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: از حضورم در آبادان خوشحالم. این شهر خاستگاه فوتبال و بازیکنان بزرگی است که در سطح کشور از دیرباز نمایش‌های خیلی خوبی ارائه می‌کردند. از کارخانه گروه ملی که با تمام مشغله‌ها، پیگیر کارهای تیم هستند و در روزهای گذشته، بخشی از مطالبات اعضای تیم را پرداخت کنند، تشکر می‌کنم.

 

وی ادامه داد: پس از گذشت سه هفته از مسابقات و با وجود مشکلاتی که داشتیم، تیم خوب و جوانی را جمع کردیم. این جوانان پتانسیل بالایی دارند. در کنار این جوانان،‌ چند بازیکن باتجربه به تیم اضافه کردیم و فکر می‌کنم این مجموعه می‌تواند عملکرد خوبی در لیگ داشته باشد. مطمئنم در آینده، بیشتر از این تیم می‌شنویم. در این دو سه هفته هم استقلال خوزستان نمایش‌های بدی ارائه نکرد. صنعت نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است و اخیراً تغییر و تحولاتی داشته است.

 

سرمربی استقلال خوزستان با تمجید از مردم آبادان تصریح کرد: صنعت نفت همانند ما با بدشانسی مواجه بوده است. امیدوارم فردا نمایش خوبی داشته باشیم، چون اینجا مردم فوتبال را می‌فهمند و اگر بازی خوبی ارائه کنیم، مورد رضایت مردم خواهیم بود. قطعاً دنبال همین موضوع هستیم و امیدوارم این اتفاق برای دو تیم رخ دهد.

 

یزدی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: مبعلی در بازی قبلی آسیب دید و احتمالاً او و مصطفی کیانی را نداشته باشیم. پزشکان تلاش می‌کنند این دو بازیکن به دیدار فردا برسند. غایب دیگری نداریم و امیدوارم هر بازیکنی جایگزین بازیکنان غایب ما شوند، عملکرد خوبی داشته باشند.

 

وی با اشاره به تفاوت‌های باشگاه‌های خوزستانی گفت: وقتی به ساختار تیم‌ها نگاه می‌کنیم، می‌فهمیم تیم‌ها به دنبال چه چیزی هستند. وقتی ساختار باشگاه فولاد یا صنعت نفت را می‌بینیم، این دو ساختار نسبتاً خوبی نسبت به دو تیم دیگر استان دارند و هر دو باشگاه به دنبال بالای جدول هستند. این دو تیم هزینه می‌کنند که کار درستی است. یک بار موضوع هزینه را مطرح کردم، اما برخی‌ها نگران شدند. تیم‌هایی که هزینه می‌کنند کار درستی می‌کنند، نه تیم‌هایی مانند ما که هزینه کمی می‌کنند. چون هزینه کم قطعاً جواب نمی‌دهد. ممکن است نتایج خوبی به صورت مقطعی داشته باشد، اما همیشگی نیست.

 

سرمربی  استقلال خوزستان با بیان اینکه این استان بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد، خاطرنشان کرد: در این مقوله قوی هستیم، اما در سایر موارد ضعف داریم. اگر بقیه ارکان ورزش ما مانند بازیکنان ما قوی باشند، می‌توانیم در ایران جزو تیم‌های نخست باشیم. امیدوارم چالش‌های فوتبال استان برطرف شود و به جایگاه اصلی خود برسیم. در سال‌های گذشته تیم‌های استان مانند استقلال خوزستان و فولاد به قهرمانی رسیدند، اما این موفقیت‌ها پایدار نبود. اگر اتفاقات مثبت رقم بخورد، این قهرمانی‌ها پایدار می‌شود.

 

یزدی درباره اتفاقات رخ داده در هفته گذشته لیگ برتر اظهار داشت: خشونت در ورزشگاه‌ها برای همه محکوم است و این موضوع باید آسیب‌شناسی شود. دلیل رخ دادن این اتفاقات تنها ورزشی نیست. نه در اهواز، بلکه در سایر ورزشگاهای کشور هم ناملایمتی و خشونت وجود دارد که این اتفاقات در همه جا محکوم است، اما برخی دوستان کم‌لطفی و اتفاقات اهواز را پررنگ می‌کنند. در حالی که در هفته قبل از آن در تهران و همزمان در بازی تراکتورسازی،‌ این اتفاقات افتاد، اما کسی روی آنها زوم نکرد.

 

وی با بیان اینکه نمی‌خواهد درباره دلایل این پررنگ جلوه دادن صحبت کند، گفت: این حواشی در جریان بازی پررنگ نبود. اتفاقات بسیاری قبل و بعد از بازی رخ داد، اما در جریان بازی کمی بزرگنمایی و کارهای تاکتیکی و فنی ما را کم‌ارزش کردند. ما در آن مسابقه یک موقعیت هم به تیم تا دندان مسلح پرسپولیس ندادیم. استقلال خوزستان در آن مسابقه خیلی خوب کار کرد. امیدوارم عدالت بیشتری در تمام جوانب ورزش حاکم و ورزشگاه‌های ما از این حالت خارج شود. یکی از راه‌های جلوگیری از اتفاقات رخ داده، این است که باید امکاناتی به هواداران داده شود. ما هیچ امکاناتی به تماشاگران نمی‌دهیم. وقتی یک نفر با استرس و فشار وارد محله‌ای شود، ممکن است باعث ایجاد برخی مشکلات شود.

 

دیدگاه‌ها