کد خبر : 1546214 | 25 مرداد 1397 ساعت 22:51 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: برابر استقلال کمی خوش شانس بودیم

سرمربی پارس جنوبی با حضور در نشست خبری گفت که این تیم در هر پست یک بازیکن جوان و با تجربه دارد.

تارتار: برابر استقلال کمی خوش شانس بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار بعد از پیروزی برابر استقلال در نشست خبری حاضر شد و گفت: از زمانی که شفر به استقلال آمده است این تیم نمایش بهتری داشته. در بازی امروز هم ما کمی خوش شانس بودیم که در چند صحنه دروازه مان باز نشد.


تارتار ادامه داد: ما نمی توانیم با تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس و ذوب آهن و سپاهان از نظر بودجه رقابت داشته باشیم. با این حال امیدواریم که مسئولان این شرایط را ببینند. همه دوست داریم که تیم ما بالای جدول باشد تا بازیکنان برای تیم ملی دیده شوند.


وی در مورد اینکه بهتر نبود به جای بازیکنان مسنی چون بنگر و نوری از بازیکنان جوان استفاده می کردید گفت: ما در هر پست یک بازیکن باتجربه و یک جوان داریم. بنگر شرایط خوبی دارد و در بازیهای آینده می تواند به تیم ما کمک کند.

 

وی با اشاره به ثبات، مدیریت و کادر فنی در پارس جنوبی گفت:‌اگر ما موفق هستیم و بهتر می‌شویم، به خاطر ثبات است، هر ساله یک تعداد از بازیکنان ما به تیم‌های دیگر می‌روند و این نشان می‌دهد ما تیم منسجمی داریم، ولی نباید در باد این برد بخوابیم و فقط ۲۴ ساعت شیرینی آن را حس می‌کنیم، تیم‌های مقابل ما خیلی تلاش می‌کنند، ولی شخصیت ما هم شکل گرفته و شما دیدید استقلال در نیمه اول اصلا در زمین ما نیامد، با وجود آنکه این تیم برای قهرمانی در سه جام بسته شده است.

 

تارتار در مورد قضاوت حسین زرگر در این دیدار گفت: زرگر داور باتجربه‌ای است و قضاوت او تأثیرگذار نبود. او برخی از صحنه‌ها را مدیریت کرد و قضاوتش در نتیجه تأثیرگذار نبود. به نظرم زرگر توانست بازی را مدیریت کند.

 

وی همچنین یادآور شد: ما قرعه سختی داریم، اما این قرعه می‌تواند برای ما خوب باشد، چون استقلال در نیم‌فصل دوم این‌طور نیست. تا این‌ تیم‌ها به خودشان بیایند، ما می‌توانیم امتیاز بگیرم. نیم‌فصل دوم کار بسیار سخت است و تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگند. همان‌طور که امروز را رد کردیم امیدواریم در بازی‌های آینده هم موفق شویم.

دیدگاه‌ها