کد خبر : 1546251 | 26 مرداد 1397 ساعت 08:55 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

تورین و ایتالیا منتظر درخشش کریستیانو

عشقِ رونالدو در تورین حرف اول را می‌زند

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس شور و شوق هواداران این تیم برای پیوستن کریستیانو رونالدو به تیم محبوب‌شان را درک می‌کند ولی او در عین حال درباره‌ی تبعات این شور و شوق افراطی هشدار داده و هواداران را به واقع‌بینی دعوت می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، آلگری در گفتگو با رسانه‌ها در این باره گفته بود:" خیلی خوب است که هواداران ما در حال رویابافی هستند ولی در عین حال ما باید فروتن و واقع‌گرا باشیم". با این همه، این روزها فضا در شهر تورین و در حوالی باشگاه یووه، سرشار از شور و خوش‌بینی است. شور و شوق زایدالوصفی که تنها یک دلیل دارد : کریستیانو رونالدو. 

 

1327798


یک ماه پیش، رونالدوی بزرگ، کسی که در یک دهه‌ی اخیر 5 بار به عنوان بهترین بازیکن سال دنیا انتخاب شده، رئال مادرید را ترک کرده و به تورین آمد. یوونتوس حالا با رونالدو روز شنبه در اولین بازی خود در سری آ به مصاف کیوو ورونا خواهد رفت. تا اینجا همه چیز برای یووه و رونالدو عالی پیش رفته. یووه از محل درآمدهای بازاریابی ناشی از حضور رونالدو سود قابل توجهی به جیب زده. کریستیانو رونالدو هم در شهر تورین و در باشگاه یووه خوب جا افتاده و در اولین دو بازی دوستانه‌ای که با پیراهن یووه به میدان رفته گلزنی کرده.  
به نظر می‌رسد رونالدو از نظر زندگی شخصی هم در شهر تورین به خوبی جا افتاده است. او به همراه جرجینا رودریگز و خانواده‌اش به ویلایی محصور در کوه‌های اطراف تورین نقل‌مکان کرده و در محیطی محافظت‌شده زندگی می‌کند. ساختمانی مدرن با پنجره‌های بزرگ و هشت اتاق خواب. گفته می‌شود رونالدو و خانواده‌اش در طبقه‌ی بالای ساختمان و کارکنان او در طبقه‌ی پایین زندگی خواهند کرد. از جمله کارکنان رونالدو می‌توان به یک آشپز، یک متخصص تغذیه، و یک فیزیوتراپ اشاره کرد. این گزارش توسط روزنامه‌ی بیلد و به نقل از منابع ایتالیایی منتشر شده است. البته شکی نیست که محل زندگی رونالدو حتماً سالن بدنسازی و استخرهای روباز و سرپوشیده هم خواهد داشت. 

 

گفته شده که رونالدو از مسئولین یوونتوس خواسته مسیر دسترسی به ویلای محل سکونتش را از نو سنگفرش کنند چرا که نمی‌خواهد ماشین‌های گران‌قیمتش در چاله چوله‌های این مسیر صدمه ببینند. 

 

1327799


اما در باشگاه، رونالدو برای جا افتادن در ترکیب یووه مشکل چندانی نداشته. او چند نفر از بازیکنان یوونتوس را از پیش می‌شناخته و کمی ایتالیایی صحبت می‌کند. از این گذشته رونالدو همیشه به عنوان فردی برونگرا و خونگرم توصیف شده است. همبازی‌های رونالدو در یووه، بعد از آشنایی با شخصیت او از نزدیک، غافلگیر شده‌اند. همانند روزهای حضور در رئال، رونالدو در تورین هم همیشه اولین بازیکنی است که به محل تمرین می‌رسد و عصرها آخرین کسی است که محل تمرین را ترک می‌کند. 

 

در جریان بازی‌های دوستانه‌ی اخیر یووه، درک متقابل او با پائولو دیبالای آرژانتینی هم توجه بسیاری از هم‌تیمی‌ها را برانگیخته. از همین حالا بعضی‌ها از شکل گرفتن یک زوج خط حمله‌ی رویایی در یوونتوس صحبت می‌کنند. توتواسپورت با اعلام این خبر می‌گوید فضا در یوونتوس بسیار عالی است.

 

1327797


رونالدو و دیبالا علاوه بر شادی‌های بعد از گل در کنار هم، عکس‌هایی از زوج دونفره‌ی خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند. به گفته‌ی این دو بازیکن، دوستی آنها روز به روز نزدیک‌تر و صمیمی‌تر می‌شود. 


به نظر می‌رسد در ایتالیا همه عاشق رونالدو هستند. روزنامه‌ی گازته دلو اسپورت ایتالیا در صفحه‌ی اول خود با انتشار عکسی از رونالدو از تیتر " کریستی‌آمو" استفاده کرد که در ایتالیایی معنای عشقِ کریسیتیانو را تداعی می‌کند. اما رونالدو و هم‌تیمی‌هایش روز شنبه در اولین بازی خود در سری آ، به مصاف کیوو ورونا خواهند رفت تا نشان دهند عیار واقعی این تیم در یک بازی رقابتی و جدی چقدر است.

 

1327796

دیدگاه‌ها