کد خبر : 1546269 | 26 مرداد 1397 ساعت 10:24 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

به اینجا آمدیم تا برای برنده شدن مبارزه کنیم

احمدی: ضعف‌های میزبانی اندونزی برایم مهم نیست

پرچمدار ایران در بازی های آسیایی گفت: من به عنوان یک ورزشکار وظیفه خودم را انجام می دهم و خیلی مسائل دیگر برایم مهم نیست.

احمدی: ضعف‌های میزبانی اندونزی برایم مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، الهه احمدی، ملی پوش تیراندازی که قرار است فردا به عنوان پرچمدار ایران در مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی شرکت کند، اظهار داشت: چند روز زودتر به اندونزی آمدیم و به تدریج با شرایط آب وهوایی اینجا و سالن ها آشنا می شویم که اهمیت زیادی هم در رشته تیراندازی دارد. از حریفانمان هم شناخت داریم و می دانیم که از چه قدرتی برخوردار هستند. آنها نیز اینجا تمرین می کنند و در نهایت روز مسابقه همه چیز مشخص می شود.


وی افزود: ما به اینجا آمدیم تا مبارزه کنیم و قهرمان شویم. اول از همه هر تیراندازی با خودش مبارزه می کند و باید رکوردهای خوبی را به ثبت برساند. ممکن است اگر یک تیر هم از دست بدهیم، کار از دستمان خارج شود و در نهایت با یک دهم پایین تر باشیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم؛ اما همه باید بدانند که کار سخت است. 


ملی پوش تیراندازی ایران همچنین تصریح کرد: اکثر حریفان ما از بهترین های و مدال آوران المپیک هستند. ژاپنی ها و چینی ها رقابت شدیدی برای کسب مدال طلا دارند تا در جدول مدال ها نیز وضعیت بهتری پیدا کنند. ما هم ناامید نیستیم و کار خودمان را می کنیم.


الهه احمدی در پایان درباره ضعف های میزبانی اندونزی گفت: به هر حال هر مشکلی هم باشد، شرایط برای همه یکسان است. من به عنوان یک ورزشکار وظیفه خودم را انجام می دهم و خیلی مسائل دیگر برایم مهم نیست.

دیدگاه‌ها