کد خبر : 1546278 | 26 مرداد 1397 ساعت 11:07 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

هت‌تریک مشهدی‌ها در کسب سه امتیاز؛

پدیده یحیی و طعم بودن در اوج

سرمربی این فصل پدیده، مزه بالانشینی را به بازیکنانش چشانده و حالا مشهدی ها دست بردار برد نیستند.

پدیده یحیی و طعم بودن در اوج

به گزارش "ورزش سه"، پدیده با پیروزی مقابل سپیدرود به صدر جدول رسید و شاگردان یحیی گل‌محمدی با کسب سومین پیروزی متوالی در چهارمین هفته لیگ برتر کاری کارستان کردند.
در اینکه رتبه‌ تیم‌ها در این هفته‌ها دستخوش تغییرات گسترده می‌شود شکی نیست اما نکته مهم در خصوص یحیی گل‌محمدی و باشگاه پدیده این است که آنها توانسته‌اند فعل خواستن را با تیمی کاملا جوان صرف کنند. آنها توانسته‌اند برد و میل به آن را معنا کنند.


اینکه تیمی در گرمای ۴۵درجه اهواز تا دقیقه ۹۲ یک بر صفر از  همتایش عقب باشد، ولی بازیکنانش تشنه موفقیت بوده و در نهایت آنقدر به آب و آتش بزنند که به گل تساوی و برتری دست یابند اتفاق کوچکی نبود که توقف هفته بعد پرسپولیس در اهواز ارزش آن را بیشتر عیان کرد.


پدیده بدشانسی که در آستانه شروع لیگ و ناگهان قبل از جدال با مدافع عنوان قهرمانی لیگ متوجه شد ۹ بازیکنش را در اختیار ندارد اما با همان داشته‌ها هم جنگی پایاپای را برابر پرسپولیس داشت در دومین جدالی خانگی در کنار هوادارانش پس از موقعیت‌سازی فراوان باز در لحظه آخر کار را تمام کرد.


دیشب زیباترین شب برای پدیدهِ رو به رشد یحیی گل‌محمدی نبود، اما قطعا یکی از شب‌های پرخاطره برای فوتبال خراسان، باشگاه پدیده و البته یحیی گل‌محمدی خواهد بود که هت تریک خود در پیروزی پیاپی را در خانه حریف ثبت کردند.


حالا برنامه‌ریزی‌های مدیران ورزشی باشگاه پدیده جواب داده و به نظر می‌رسد پس از اتفاقات عجیب و تغییر مدیریتی اشتباه در این باشگاه در نیم فصل دوم سال گذشته که این تیم را به مرز سقوط کشاند ولی تا قبل از پایان لیگ با هوشیاری اصلاح شد؛ اکنون جواد وطنخواه و سرآسیایی برابر هواداران مشهدی سربلند شده‌اند.

دیدگاه‌ها