کد خبر : 1546286 | 26 مرداد 1397 ساعت 11:24 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

رقبای ما قهرمان جهان و المپیک هستند

خدمتی: امیدوارم رکوردهای تمرینی‌ام را تکرار کنم

عضو تیم ملی تیراندازی گفت: امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم و حداقل رکوردهایی که در تمرین ها زده ایم را تکرار کنیم.

خدمتی: امیدوارم رکوردهای تمرینی‌ام را تکرار کنم

به گزارش "ورزش سه"، نجمه خدمتی، یکی از دختران تیرانداز ایران در بازی های آسیایی اظهار داشت: بیشتر از دو-سه ماه است که در اردوهای متمرکز فدراسیون هستیم. اردوهایی که هم برای رقابت های آسیایی و هم رقابت های جهانی است. در این مسابقات قرار است که با هم تیمی خودم در مسابقات میکس شرکت کنیم. رشته ما تیمی است و اصلا رکوردهای انفرادی در آن به حساب نمی آیند. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.


وی با اشاره به رقبایش در بازی های آسیایی ادامه داد: در رشته ما رقیبانی حضور دارند که قهرمان جهان و المپیک هستند.از کره،هند،چین و ژاپن که کشورهای قدرتمندی محسوب می شوند. با این حال ما هم تلاش خودمان را کرده ایم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم و حداقل رکوردهایی که در تمرین ها زده ایم را تکرار کنیم.


خدمتی در پایان درباره پیش بینی خودش از بازی های آسیایی گفت: من که امیدوارم همه بچه ها مزد زحماتی که کشیده اند را بگیرند.نه فقط برای بچه های تیراندازی بلکه امیدوارم کاروان ایران مثل همیشه موفق باشد.

 

 

دیدگاه‌ها