کد خبر : 1546290 | 26 مرداد 1397 ساعت 11:40 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

چرا یونس دلفی به هلند نرفت؟

با اینکه گفته می شد بازیکن تیم امید ایران قرار است اندونزی را ترک کند، او تا پایان بازی های آسیایی در کنار شاگردان کرانچار خواهد بود.

چرا یونس دلفی به هلند نرفت؟ 

به گزارش "ورزش سه"، از مدت ها قبل خبر پیشنهاد باشگاه آیندهوون هلند به یونس دلفی مطرح شده بود و این موضوع در چند روز اخیر شکل جدی تری به خود گرفت.


کار به جایی رسید که پیش از دیدار تیم های ایران و عربستان در چارچوب بازی های آسیایی، یونس دلفی که در اردوی تیم امید کشورمان به سر می برد، توانست اجازه جدایی خود را از کادرفنی بگیرد.


نامه ای از سوی باشگاه استقلال خوزستان به دست فدراسیون رسیده بود که در آن ذکر شده بود باشگاه هلندی فقط 10 روز فرصت داده تا دلفی به این کشور برود و قرارداد خود را امضا کند. 


بر همین اساس زلاتکو کرانچار و حمید استیلی هم با درخواست مسئولان باشگاه استقلال خوزستان اجازه خروج این بازیکن جوان را از اردوی تیم بعد از بازی با عربستان صادر کردند.


بعد از بازی با عربستان در حالی که به نظر می رسید یونس دلفی راهی تهران شود، بررسی های بیشتری روی پیشنهاد باشگاه آیندهوون صورت گرفت. در نهایت مشخص شد که این بازیکن برخلاف اعلام باشگاه استقلال خوزستان بیش از 2 ماه فرصت دارد تا برای عقد قرارداد با آیندهوون به هلند برود. 


این موضوع باعث شد تا یونس دلفی در اردوی تیم امید در اندونزی باقی بماند و قرار است تا پایان مسابقات هم در اردوی تیم باشد. 


این بازیکن امروز نیز در ترکیب اصلی تیم فوتبال امید برای بازی با کره شمالی قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها