کد خبر : 1546336 | 26 مرداد 1397 ساعت 13:31 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان پرسپولیس در انتظار حماسه هواداران

بعد از اتفاقات چند هفته اخیر در لیگ برتر، در نهایت روز اول مسابقات، بدون خشونت و اتفاق خاصی به پایان رسید.

بازیکنان پرسپولیس در انتظار حماسه هواداران

به گزارش "ورزش سه"، خشونت باورنکردنی در هفته سوم لیگ برتر جامعه فوتبال را در شوک بزرگی فرو برد و این مساله در نهایت باعث شکل گرفتن کمپینی علیه این اقدامات غیرقابل پذیرش و ناجوانمردانه شد.


بازیکنان و جامعه فوتبال طی روزهای قبل از برگزاری هفته چهارم با دعوت از هواداران به دنبال شکل دهی رفتار مناسب به دنبال خاموش کردن این جنجال ها بودند و روز اول مسابقات در نهایت در کمال آرامش و بدون حاشیه به پایان رسید.


در این میان بازیکنان پرسپولیس نیز که در هفته گذشته روزهای پرخطری را پشت سر گذاشتند در این کمپین، حضوری فعال داشتند. سیدجلال حسینی و حسین ماهینی دو کاپیتان پرسپولیس در راس این حرکت بودند و از هواداران تیم خواستند تا با حضوری پررنگ روی سکوها در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان نشان دهند رفتار هفته گذشته با منش این باشگاه منافات دارد. سیامک نعمتی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، شجاع خلیل زاده، علیرضا بیرانوند و علی علیپور و امید عالیشاه نیز دیگر بازیکنانی بودند که هواداران را دعوت به حضوری پررنگ و بدون خشونت در استادیوم کرده‌اند و امروز امیدوارند این درخواست آنها توسط هواداران مورد استقبال قرار گیرد و بر پایه حمایت آنها به سه امتیاز ارزشمند برای بازگشت به صدر جدول سود ببرند.

دیدگاه‌ها