کد خبر : 1546370 | 26 مرداد 1397 ساعت 15:25 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

روز خاص ترابی در تبریز؛ او نمی‌خواهد برگردد

مهدی ترابی امروز در شرایطی در ترکیب سایپا برابر تراکتورسازی قرار خواهد گرفت که طی هفته‌های اخیر حواشی زیادی از این تیم متوجه خود دیده است.

روز خاص ترابی در تبریز؛ او نمی‌خواهد برگردد

به گزارش "ورزش سه"، پرونده مهدی ترابی با سه باشگاه سایپا – پرسپولیس و تراکتورسازی چالش بزرگی را برای ستاره جوان تیم دایی شکل داده است. مهدی ترابی که یک فصل دیگر از قراردادش با سایپا باقی مانده است، در ابتدای فصل در توافق بین دو باشگاه و پرسپولیس، قراردادش را با این تیم به امضا رساند و در نیم فصل لیگ هجدهم قرار است به جمع شاگردان برانکو اضافه شود. اما در اتفاقی عجیب تراکتورسازی مدعی قرارداد با این ستاره ملی‌پوش شد. گفته می‌شود این بازیکن که پیش از این با مشکل خدمت سربازی همراه بود، قراردادی با تراکتورسازی برای پشت سر گذاشتن دوران خدمت عقد کرده است و این پرونده اکنون در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در جریان است.


با این حال اکنون تراکتورسازی در حالی مدعی جذب این بازیکن است که با انتقال به بخش خصوصی و مالکیت زنوزی در آن، عملا قادر به جذب بازیکن سرباز نیست و ترابی و باشگاه سایپا هم با این ادعا که این قرارداد با شرط پشت سر گذاشتن دوران سربازی امضا شده بود، خواهان نادیده گرفته شدن آن هستند. البته ترابی برای حل این مشکل هم با ثبت نام در دانشگاه اکنون از معافیت تحصیلی برخوردار شده است و شانس دیگر او به مصوبه جدیدی مربوط می‌شود که خدمت سربازی را برای ورزشکاران حرفه ای در سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال تا سن 30 سالگی با معافیت همراه کرده است.


ترابی که با دغدغه این پرونده طی سه هفته اخیر نتوانسته نمایش موفقی در ترکیب سایپا از خود به جا بگذارد و حتی یکی از شانس‌های گلزنی تیمش از نقطه پنالتی را نیز از دست داده، اکنون با انگیزه بالاتری برابر تراکتورسازی قرار خواهد گرفت. علی دایی امیدوار است ستاره تیمش با فراموشی اتفاقات و چالشی که طی این مدت درگیر آن بوده، بتواند نمایش متفاوت و درخشانی از خود در تبریز به جا بگذارد و این بازیکن نیز امیدوار است بتواند با پیروزی در پرونده شکل گرفته مجبور به بازگشت به تبریز و پوشیدن پیراهن تراکتورسازی نشود.

دیدگاه‌ها