کد خبر : 1546371 | 26 مرداد 1397 ساعت 15:27 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی کره شمالی: داور پنالتی‌مان را ندید

جو سویگ سرمربی کره شمالی می‌گوید داور در بازی با ایران یک پنالتی برای تیم ما نگرفت.

سرمربی کره شمالی: داور پنالتی‌مان را ندید

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی کره شمالی در کنفرانس خبری  پس از بازی گفت: به عنوان بازی دوم که در زمان بسیار کوتاهی بعد از بازی اول برگزار شد، برای ما بازی سخت و فشرده ای بود. در دیدار مقابل ایران فرصت خوبی داشتیم تا در صورت پیروزی به صعود نزدیک شوم اما متاسفانه باختیم.

 

او ادامه داد: نیمه دوم خیلی زود یک اخراجی دادیم و همین اخراج کار ما را سخت کرد و بازیکنانم دچار افت روحی شدند. به نظر من داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت.

 

سرمربی کره تاکید کرد: حالا فقط یک تک فرصت برای ما مانده و باید بازی آخر با عربستان بازی کنیم و ببریم.

 

وی در پاسخ به این سوال که همواره تیم های امید و جوانان کره شمالی تا مراحل حذفی صعود کرده اند حالا این ناکامی آیا برای شما ناامید کننده نیست، گفت: باید بگویم که همواره در تورنمنت فشرده ای مثل بازی های آسیایی بازی در کم تر از ٢ روز خسته کننده است، ناامید کننده نبوده چرا که ما بازی اول یک امتیاز گرفتیم و امروز باختیم اما همچنان شانس داریم.

 

جو سویگ افزود: در جریان بازی وقتی پنالتی ما گرفته نشد و یک بازیکن هم اخراج شد تمرکزمان بهم ریخت و این‌ها عوامل اصلی باخت ما بودند.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی که پرسید با توجه به شناخت تان از عربستان آیا توان شکست دادن تیم را برای صعود دارید گفت: من بازی اول عربستان را دیدم و امروز همبازی این تیم مقابل میانمار را آنالیز خواهم کرد اما انچه که برای ما اهمیت دارد این است که اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید مقابل این تیم در بازی سوم با تمرکز کامل و شجاعانه بازی کرده و با کسب پیروزی صعود کنیم.

دیدگاه‌ها