کد خبر : 1546414 | 26 مرداد 1397 ساعت 17:56 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت تمام قد فولادی ها از پورموسوی در غدیر؛

اتحاد سرخ‌ها در زمین علیه شعارهای عجیب سکوها

بازیکنان تیم فولاد خوزستان پس از بازی این تیم مقابل نساجی مازندران، حمایت خود را از سیروس پورموسوی نشان دادند.

اتحاد سرخ‌ها در زمین علیه شعارهای عجیب سکوها

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی های شب گذشته از چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر میان تیم های فولاد خوزستان و نساجی مازندران در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد.

 

در این بازی شاگردان جواد نکونام ابتدا پیش افتادند و تا حدود دقیقه 66 هم برتری و سه امتیاز بازی را در اختیار داشتند. دریافت گل زودهنگام اما برای فولادی ها سرنوشتی عجیب تر از آنچه تصور می شد، به همراه داشت. هواداران کم طاقت اهوازی که پیش از این هم نشان داده بودند صبر چندان زیادی ندارند و انتظارات بسیاری از فولاد در فصل جاری دارند، شروع به شعار علیه کادر فنی کردند و اعتراض خود را به نتیجه به دست آمده اعلام کردند.

 

بازی اما با روند متفاوتی در نیمه دوم پیگیری شد و شاگردان پورموسوی توانستند با 2 گلی که در این نیمه به ثمر رساندند، بازی باخته را ببرند و به سه امتیاز شیرین خانگی دست پیدا کنند. پس از بازی سیروس پورموسوی واکنش خاصی به شعارهای سکوها نشان داد و خواست به سمت چهار گوشه زمین ورزشگاه غدیر برود تا رسما از فولاد خداحافظی کند. او در کنفرانس خبری بعد از بازی هم به شدت از شعارها و وضعیت سکوها انتقاد کرد و از مسئولان انتظامی درخواست کرد که مراقبت بیشتری نسبت به اوضاع نشان دهند.

 

اما با وجود این عصبانیت سرمربی بومی فولاد، تنها عاملی که از خداحافظی او جلوگیری کرد، بازیکنان تیم بودند. اعضای تیم فولاد جلوی خداحافظی پورموسوی در پایان بازی را گرفتند و با اتحادی مثال زدنی از او خواستند که به کار در این شرایط سخت ادامه دهد. سرمربی فولاد هم در کنفرانس اعلام کرد که به خاطر بازیکنان و اینکه پشت تیمش خالی نشود، به کار ادامه می دهد.

 

1327932

 

1327933

 


اعتراض های عجیب سکوهای اهواز در حالی شکل گرفته، که تیم فولاد حالا با 7 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده و قطعا این هفته را در بین تیم های بالانشین به پایان خواهد رساند.

باید دید با این شرایط مناسبی که سرخپوشان اهواز در جدول دارند، باز هم در هفته های آینده با خوردن یک گل در ابتدای بازی شعارهای اعتراض آمیز سکوها به گوش خواهد رسید یا هواداران فولاد به تیم خود اعتماد می کنند. فولادی ها پس از شکست سنگین مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هم اعتراض های زیادی کردند که دعوت کردن آنها به سکوت، به قیمت شکستن پای یک لیدر تمام شد. با همه این اوصاف باید در نظر داشت که دیدار بعدی این تیم دوباره در ورزشگاه آزادی و این بار مقابل استقلال است و قرمزهای اهواز در این هفته ی سرنوشت ساز نیاز ویژه ای به حمایت هواداران خود خواهند داشت.

 

(عکس از مهدی پدرام‌خو-خبرگزاری مهر)

 

دیدگاه‌ها