کد خبر : 1546449 | 26 مرداد 1397 ساعت 21:05 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف 10 برابری قیمت بلیت یادگار و آزادی! (عکس)

امروز ورزشگاه آزادی و یادگار امام پذیرای هواداران پرتعداد پرسپولیسی و تراکتوری هستند.

به گزارش "ورزش سه"، این فصل لیگ با جذابیت های بسیاری آغاز شده و از همان ابتدا هواداران برای حمایت از تیم محبوبشان در ورزشگاه حضور داشته اند. در هفته نخست ورزشگاه امام رضا پر شد و در هفته دوم استادیوم آزادی مملو از تماشاگر بود اما حالا 2 ورزشگاه آزادی و یادگار امام همزمان سکوهای خود را در اختیار تماشاگران سرخپوش می بیند.

 

تراکتوری ها که از انتقال تیم به زنوزی رضایت کامل دارند، برای تماشای ستاره های تیمشان حضور گسترده ای در ورزشگاه داشته اند تا پس از سال ها استادیوم یادگار امام در دیداری غیر از مصاف تراکتور با سرخابی های تهران، پذیرای هواداران پرتعداد تبریزی باشد.

در تهران هم قرمزها برای حمایت از پرسپولیس و بازگشت به صدر در آزادی حضور پرشماری داشته اند اما قیمت بلیت دو استادیوم تفاوت معناداری دارد. در تبریز تی تی ها با بلیت 2 هزار تومانی به ورزشگاه رفته اند اما در تهران، قیمت بلیت جایگاه 20 هزار تومان است! روبروی جایگاه 15 هزار تومان، پشت دروازه 10 هزار تومان و طبقه دوم 8 هزار تومان است و البته نکته جالب، افزایش چند درصدی قیمت بلیت ها به دلیل مالیات بر ارزش افزوده می باشد، به طوری که بلیت طبقه دوم 10 هزار تومان به فروش می رود.

 

نکته دیگر نبود سامانه ای برای خرید الکترونیکی بلیت است که باعث معطلی زیاد هواداران می شود. نتیجه این معطلی را می توان در ورود تماشاگران تا اواخر نیمه اول دانست، هوادارانی که دقایق زیادی را صرف حضور در گیت های بلیت فروشی می کنند.

 

1327982

دیدگاه‌ها