کد خبر : 1546476 | 26 مرداد 1397 ساعت 22:50 | 59.8K بازدید | 0 دیدگاه

فشار تماشاگران تراکتور در برد این تیم تاثیر داشت

واکنش علی دایی به نیمکت نشینی ترابی

سرمربی تیم سایپای تهران اعلام کرد تیمش مستحق شکست مقابل تراکتورسازی نبوده است.

واکنش علی دایی به نیمکت نشینی ترابی

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی بعد از شکست سایپا مقابل تراکتورسازی در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


مستحق شکست نبودیم
دو تیم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند. کلاً بازی کیفیت خوبی داشت و در این بازی ما مستحق شکست نبودیم. ما امروز یک بازی خوب را به نمایش گذاشتیم. به نظر من این مسابقه می‌تواند یکی از بهترین و تاکتیکی‌ترین بازی‌های لیگ لقب بگیرد.

 


در صحنه گل بازیکنانم حواس شان نبود
ما پا به پای تراکتورسازی کار کردیم و حتی در لحظاتی بهتر از این تیم بودیم، اما متأسفانه توپ‌های‌مان گل نشد. ما شروع خوبی داشتیم، اما تمرکز خود را در بعضی صحنه‌ها از جمله گل تراکتورسازی از دست دادیم. در صحنه گل بازیکنانم حواس‌شان نبود که بازی آغاز شده است و برخی از آنها پشت به توپ بودند. من قبل از بازی هم تأکید کرده بودم که تراکتورسازی بازیکنان بزرگی دارد که می‌توانند سرنوشت‌ساز باشند.


باید نقاط ضعف خود را آنالیز کنیم
پس از گل هر کاری کردیم، نتوانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. با این حال من از نحوه فوتبال بازیکنان‌مان راضی هستم و می‌دانم این تیم در ادامه می‌تواند خیلی حرف‌ها برای گفتن داشته باشد. من قبل از بازی هم تأکید کرده بودم نباید فاصله زیادی بین خطوط‌مان ایجاد شود. با این حال باید نقاط ضعف خود را آنالیز کنیم.


در پرس تراکتورسازی موفق نبودیم
متأسفانه این کار را درست انجام ندادیم و تمرکز خود را از دست دادیم. در صحنه گل، تراکتورسازی کرنر را زود زد و به گل رسید. یکی دو بازیکن ما زیاد توپ لو دادند. درصد اشتباهات و لو دادن توپ آنها زیاد شده بود، اما اگر بازی خودمان را می‌کردیم، می‌توانستیم به گل برسیم. در نیمه اول شرایط آب و هوایی خوب بود، ‌اما در نیمه دوم، باد به سمت زمین ما می‌وزید. شاید این‌ها توجیه باشد. ما باید بهتر از این‌ها باشیم. مطمئنم نقاط ضعف خود را در خط حمله برطرف می‌کنیم. در این دیدار موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم. این تیم آینده روشنی در پیش دارد و خیلی خیلی بهتر از این کار می‌کنیم.


آمارتان اشتباه است
دایی در واکنش به مقایسه عملکرد این فصل و فصل گذشته سایپا و صحبت یکی از خبرنگاران که گفت این تیم سال گذشته فصل را با چهار پیروزی آغاز کرد، گفت: آماری که می‌دهید اشتباه است. فصل گذشته از چهار بازی، چهار برد نداشتیم. شما فصل گذشته را نگاه کنید. اگر من سرمربی تیم بودم، می‌گویم فصل قبل چهار بازی اول را نبردیم.

 


باید از فرصت هایمان استفاده کنیم
برخی بازیکنان از تیم ما رفتند و برخی بازیکنان به تازگی به سایپا آمده‌اند. در این بازی خوب کار کردیم و می‌توانستیم برنده بازی شویم، اما از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. در دیدار قبلی هم می‌توانستیم با استفاده از فرصت‌های خود به پیروزی برسیم، اما نه در این هفته و نه هفته قبل، این اتفاق برای ما رخ نداد.


فشار تماشاگران تراکتور تاثیرگذار بود
وجود هواداران می‌تواند خیلی به تیم کمک کند و به تیم انگیزه دهند. متأسفانه ما در زمین خودمان و خارج از خانه میهمان هستیم. اگر این هواداران نبودند، شاید تراکتورسازی با شکست از زمین بیرون می‌آمد. ورزش و فوتبال بدون هواداران معنی پیدا نمی‌کند. آنها خیلی تأثیرگذار هستند و می‌توانند خیلی به تیم کمک کنند.


تراکتور بهتر از بازی های قبلی بود
تراکتورسازی نسبت به بازی‌های قبلی، تغییر سیستم داده بود و بهتر از دیدارهای قبلی بود. با این حال تراکتورسازی باید به هماهنگی برسد. هر چقدر که از بازی‌ها می‌گذرد، تراکتورسازی تیم بهتر و هماهنگ‌تری می‌شود.

 


دلیل نیمکت نشینی مهدی ترابی
ما همیشه از بازیکنان آماده خود استفاده می‌کنیم و هر کسی خوب باشد، از او استفاده خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها