کد خبر : 1546505 | 26 مرداد 1397 ساعت 23:45 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن جای بازیکن تستی نیست

نمازی: 10 نفره سپاهان را به عقب راندیم

امید نمازی پس از پایان دیدار تیم های ذوب آهن و سپاهان و شکست در این دیدار در نشست مطبوعاتی درباره شرایط دیدار به صحبت پرداخت.

نمازی: 10 نفره سپاهان را به عقب راندیم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی ذوبی ها در پایان دیدار این تیم برابر سپاهان در نشست مطبوعاتی گفت: ما در 10 دقیقه بازی را به حریف واگذار کردیم و این موضوع به دلیل از دست رفتن تمرکزمان بود. برخی به ما تبریک می‌گویند بخاطر فوتبال زیبا ولی فوتبال بدون امتیاز فایده‌ ای ندارد.


او ادامه داد: اینکه مدام بگوییم دیدید بازیکنان ما چگونه کار کردند و چنین و چنان شد بدون گرفتن امتیاز فایده‌ای ندارد چون ۱۰ دقیقه بد کار کردیم و تمرکز خود را از دست دادیم. در فوتبال باید ۹۰ دقیقه تمرکز داشته باشیم. در جام جهانی، آلمان تمرکز نداشت و شکست خورد. باید کاری کنیم تمرکزمان بیشتر شود. مطمئن باشید دیگر به خاطر عدم تمرکز امتیاز از دست نمی‌دهیم. تیمی که مقابل ما می‌خواهد برنده شود باید بهتر از ما بازی کند اما امشب به خاطر عدم تمرکز امتیاز از دست دادیم.

 

نمازی ادامه داد: ما با یک یار کمتر توانستیم حریف مان را از نفس بیندازیم اما آن 10 دقیقه ای که تمرکزمان را از دست دادیم باعث شد سه امتیاز بازی امروز را نتوانیم به دست بیاوریم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد داوری مسابقه گفت: من بارها توضیح دادم در ورزش حرفه‌ای داور اشتباه می‌کند اشتباه هم هست. ما هم با داور صحبت می‌کنیم ولی من نه کارتی از داور گرفتم و نه اخراج شدم. اشتباه داور نباید روی تیم تأثیر بگذارد امشب آنقدر خوب نبودیم که امتیاز بگیریم علتش هم همان ۱۰ دقیقه بود. سه امتیاز در استان اصفهان ماند اما روی اشتباه تیمی ما این سه امتیاز ماند.

 

نمازی در مورد اینکه چرا تیمش بعد از ۱۰ نفره شدن بهتر بازی کرد، گفت: روی اشتباهاتی که داشتیم عصبانی و ناراحت بودیم و با انرژی مضاعف خواستیم جبران کنیم. بعد از ۱۰ نفره شدن ما هم سپاهان عقب‌نشینی کرد. نمی‌دانم چرا سپاهان عقب نشست اما تیم ما بعد از ۱۰ نفره شدن به خودش آمد و با انرژی بیشتری تلاش کردیم.

 

وی در مورد اینکه ذوب‌آهن در چهار بازی سه اخراجی داشت، گفت: من فقط این را باید بگویم که تیم ذوب‌آهن مظلوم است. امشب کارت قرمز حق بازیکن ما نبود در دو بازی قبلی بازیکنان ما روی کم‌تجربگی کارت قرمز گرفتند به هر حال من فقط این را می‌گویم و بقیه را به کارشناسان و تصمیم‌سازان واگذار می‌کنم. خطایی که روی فخرالدینی در محوطه جریمه رخ داد می‌توانست پنالتی باشد اما این پنالتی گرفته نشد چرایش را از داور بپرسید.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد جذب بازیکنان جدید نیز گفت: دنبال بازیکن هستیم اما ذوب‌آهن تیمی نیست که بخواهیم بازیکن تستی بگیریم. تیم‌ها بازیکنان را جذب کردند و جذب بازیکن راحت نیست. حبیب‌زاده هم عمل جراحیش خوب بوده و ما بازیکنان جوان خوبی هم داریم علی خدادادی امروز خیلی خوب بازی کرد و تحرک زیادی در میدان داشت کم‌کم این جوانان به تیم اضافه می‌شوند و تجربه کسب می‌کنند البته دنبال جذب بازیکن هم هستیم.

دیدگاه‌ها