کد خبر : 1546552 | 27 مرداد 1397 ساعت 09:11 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - آرسنال

دو تیم چلسی و آرسنال، امروز در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندنی شروع خوبی در لیگ داشته و به دنبال ادامه این روند هستند و در آن سو، آرسنال با شکست کار را آغاز کرده و به دنبال اولین 3 امتیاز است.


اخبار تیم‌ها


مشکل آرسنال در دفاع چپ ادامه دارد. کولاسیناچ به این بازی نخواهد رسید و مشکل مشابهی نیز برای مونرئال وجود دارد که او هم به این بازی نخواهد رسید. اینسلی میتلند نیلز که روز یکشنبه مقابل سیتی دفاع چپ را پر کرده بود نیز مصدوم شده و این احتمال وجود دارد که استفن لیشت اشتاینر دفاع چپ را پر کند. لورن کوشیلنی نیز به این بازی نخواهد رسید و مصطفی و پاپاسدوپولوس احتمالا قلب دفاع آرسنال را تشکیل خواهند داد. این در حالیست که دنی ولبک نیز برای بهبود مصدومیتش تلاش می‌کند. تنها مشکل چلسی سسک فابرگاس است که بازی اول تیمش را به علت مصدومیت از دست داد.

 

1328085

 


فرم اخیر


چلسی در بازی اول فصل پیروز شد ولی آرسنال شکست خورد. با این حال قضاوت کردن بر اساس عملکرد آنها در بازی اول شاید درست نباشد. چلسی موفق شد 3-0 هادرزفیلد را شکست دهد ولی این بازی برای آنها امتحان خوبی نبود. آرسنال نیز با تمام انتقاداتی که از اونای امری و تاکتیکیش به عمل آمد، 2-0 مقابل سیتی باخت و می‌توانست نتیجه بهتری هم در این بازی بگیرد. البته چلسی نیز با چنین اختلافی، هفته قبلش در دیدار کامیونیتی شیلد مقابل سیتی شکست خورده بود.


دیدارهای اخیر


برنامه بازی ها می‌توانست برای اونای امری بسیار مهربانانه تر باشد! آنها کار را با دیدار مقابل قهرمان فصل گذشته آغاز کردند و در دیدار دوم به مصاف چلسی رفتند، تیمی که آرسنال در زمینش از سال 2011 به پیروزی نرسیده است. دو تیم فصل گذشته 5 بار به مصاف هم رفتند که 4 بازی با تساوی به پایان رسید ولی آرسنال در دیدار کامیونیتی شیلد در ضربات پنالتی چلسی را شکست داد و دیدار برگشت جام اتحادیه را نیز با پیروزی 2-1 به پایان رساند. چلسی، دیدارهای خانگی مقابل آرسنال در 5 فصل اخیر را با پیروزی پشت سر گذاشته که شامل برد 6-0 در دیدار هزارم ونگر روی نیمکت توپ‌چی ها می‌شود. مائوریزیو ساری و امری، پیش از این هیچگاه در دیدارهای رسمی مقابل هم قرار نگرفتند.

 

 

1328084

 


وضعیت خط میانی آرسنال


متئو گوئندوزی در پیش فصل بسیار خوش درخشید و هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم او در آرسنال موفق نخواهد بود، شاید حتی این فصل هم بدرخشد ولی دیدار اولش مقابل سیتی بسیار چالشی و دشوار پیش رفت. ممکن است در این بازی امری به او استراحت داده و لوکاس توریرا را در اولین بازی اش در لیگ برتر کنار گرانیت ژاکا به میدان بفرستد. این احتمال وجود دارد که امری با سیستم 1-3-2-4 که مقابل سیتی نیز به میدان رفت، شاگردانش را به زمین بفرستد.


ترکیب آرسنال


امری در بیشتر دوران مربی گری اش از سیستم 1-3-2-4 استفاده کرده و با وجود اینکه ونگر نیز از همین سیستم استفاده می‌کرد، مشخص نیست که آیا این سیستم می‌تواند بهترین بازی ممکن را از بازیکنان بگیرد یا نه. ممکن است امری سعی کند خط میانی را در دست بگیرد و با استفاده از سیستم 3-3-4، هم به گوئندوزی و هم به توریرا بازی دهد و یا از سیستم 2-4-4 استفاده کرده و از لاکازت و اوبامیانگ در نوک خط حمله استفاده کند، سیستمی که کم و بیش مقابل لاتزیو استفاده کرد. در سیستم 1-3-2-4، هر بازیکنی که در وسط ترکیب نقش بازیساز را ایفا کند - که مقابل سیتی رمزی این نقش را ایفا می‌کرد-، کار دشواری مقابل جورجینیو پیش رو خواهد داشت.

 

 

1326304

 


دوره گذار چلسی


تغییر اصلی چلسی نسبت به فصل گذشته، کنار گذاشتن سیستم سه دفاعه که توسط کونته استفاده می‌شد و جایگزین کردن سیستم چهار دفاعه است. مشخص نیست که داوید لوئیز می‌تواند در میانه خط دفاعی بازی کند یا نه ولی بازی با هادرزفیلد نشان داد که جورجینیو و کانته چطور باید کنار هم بازی کنند. به نظر می‌رسد که استفاده از جورجینیو در عمق و کانته به عنوان سپری برای او در سمت راست و به کارگیری فابرگاس یا لوفتوس چیک در سمت چپ جواب می‌دهد. این باعث می‌شود کانته نیز بیشتر جلو بزند.


پیش بینی


در حالی که هر دو تیم با مربیان جدید خود سعی دارند دومین بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند، با توجه به آمار آرسنال در استمفوردبریج، به نظر چلسی می‌تواند یک پیروزی کسب کند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1328087

دیدگاه‌ها