کد خبر : 1546570 | 27 مرداد 1397 ساعت 09:57 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش درخشان ستاره ایرانی در سنول گونش استادیوم

حسینی پنالتی گرفت؛ ترابزون برد

اولین حضور در ترکیب ثابت ترابزون با درخشش فوق العاده ستاره ایرانی توام بود تا "بوردو-ماوی ها" اولین برد فصل جدید را در حضور طرفداران جشن بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 2-0 هفته نخست برابر باشاک شهیر در استانبول و نیمکت نشینی مدافع ایرانی این بار یانال کارامان سرمربی ترابزون از مجید حسینی مدافع 22 ساله ایرانی در کنار توره به عنوان زوج جدید خط دفاعی مقابل سیواس اسپور بهره برد، انتخابی که با درخشش فوق العاده خرید جنجالی تابستان همراه شد تا ترابزون اولین برد فصل با نتیجه 3-1 را جشن بگیرد.


نزدیک به 30 هزار تماشاگر حاضر در سنول گونش استادیوم شهر ترابزون در کنار سواحل کارادنیز شب خاطره انگیزی را تجربه کردند چون تیم محبوب آنها با ترکیبی جدید موفق شد با فوتبالی تماشایی به بردی ارزشمند برسد. مجید حسینی با پیراهن شماره 5 ترابزون در اولین تجربه نه تنها عملکرد فوق العاده ای در ساختار تدافعی داشت بلکه با گرفتن پنالتی از مدافع تازه وارد حریف در دقیقه 14 بازی زمینه ساز گل دوم تیمش نیز باشد تا میزان محبوبیت او در همین مدت کوتاه بالا برود.

 

1328127


حسینی که قصد داشت روی ارسال از نقطه کرنر با ضربه سر دروازه سیواس اسپور را تهدید کند با خطای فاحش دیوید براز مدافع تازه وارد حریف روبرو شد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داده و میزبان با دو گل پیش بیافتد. این بازی در نهایت با برتری 3-1 ترابزونی ها توام شد تا این تیم با کسب سه امتیاز از دوبازی در جایگاه نهم جدول قرار بگیرد و خود را برای بازی با آنکاراگوجو در هفته سوم آماده کند، جدالی که قرار است وحید امیری دیگر ستاره ایرانی هم با طی کردن دوران نقاهت به ترکیب این تیم اضافه شود.


عملکرد مجید حسینی در اولین حضور 90 دقیقه ای برای ترابزونی ها به قدری خوب بود که رسانه های ترک با تمجید از نمایش او مدعی شدند ملی پوش جوان ایرانی می تواند با آشنایی بیشتر با جو فوتبال ترکیه و هم تیمی های خود به یکی از مهره های کلیدی ترابزون در طول فصل تبدیل شود.

 

1328126

دیدگاه‌ها