کد خبر : 1546617 | 27 مرداد 1397 ساعت 13:15 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیوستن ستاره‌ی فرانسوی به بایرن جدی‌تر شد

بنجامین پاوارد ستاره‌ی فرانسه که با تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی شده یکی از نامزدهای انتقال به بایرن مونیخ به حساب می‌آید. اشپورت1 می‌گوید خبر نهایی دربار‌ه‌ی انتقال این ستاره‌ی فرانسوی ظرف چند روز آینده اعلام خواهد شد.

پیوستن ستاره‌ی فرانسوی به بایرن جدی‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، میشائیل رشکه مدیر ورزشی باشگاه اشتوتگارت در مصاحبه با روزنامه‌ی فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ این خبرها را تایید کرد ولی گفت:" ما می‌خواهیم پاوارد را نگه داریم و از نظر مالی مشکل خاصی نداریم که مجبور به فروش او باشیم".

 

با اینحال رشکه در مصاحبه‌ی خود اقرار کرد که می‌داند پاوارد بازیکنی برای تیمهای بزرگ است و اگر پای پولهای کلان در میان باشد، باشگاه او ممکن است تصمیمی بگیرد که در وهله‌ی اول راضی به آن نیست.


رشکه گفت:" اگر برای جذب پاوارد اقدام خیلی جدی‌ای صورت بگیرد که البته تا کنون انجام نشده، و اگر پیشنهادی که برای انتقال او دریافت می‌کنیم فوق‌العاده وسوسه‌برانگیز باشد، آنوقت است که باید نگران باشیم".


ماجرای دنباله‌دار پاوارد و اشتوتگارت از آنجا آغاز شد که این ستاره‌ی جوان فرانسوی در جام جهانی روسیه از سوی دیدیه دشان به عنوان یکی از بازیکنان ثابت خروس‌ها به میدان رفت و بازی‌های درخشانی به نمایش گذاشت. بعضی از کارشناسان فوتبال از پاوارد به عنوان یکی از پدیده‌های جوان جام جهانی 2018 یاد می‌کنند. با قهرمانی فرانسه، پاوارد که حالا مدال طلای جام جهانی را در جیب داشت در حالی به باشگاه خود اشتوتگارت برگشت که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپا مایل به جذب او بودند. این البته طبیعی بود، چرا که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپا، اشتوتگارت را باشگاهی میانه‌حال می‌دانستند و معتقد بودند پاوارد بعد از درخشش خود در روسیه بزرگتر از آن است که بخواهد در تیمی مثل اشتوتگارت بازی کند.


اما پاوارد در این مدت از اظهارنظر درباره‌ی گمانه‌زنی‌ها خودداری کرد و به طور تلویحی اعلام کرد از بازی در اشتوتگارت راضی است و تمایل چندانی به خروج از این باشگاه ندارد. مسئولین اشتوتگارت هم در این مدت بارها از عزم جزم خود برای نگه داشتن بنجی ( لقبی که هواداران اشتوتگارت به بنجامین پاوارد داده‌اند) خبر داده بود. حالا با این تحولات جدید باید دید آیا بایرن سرانجام با پیشنهادی که به قول رشکه، باید وسوسه‌برانگیز باشد، به سراغ اشتوتگارت خواهد رفت و فصل آینده شاهد حضور پاوارد با پیراهن قرمز بایرن در رقابتهای اروپایی خواهیم بود ؟

دیدگاه‌ها