کد خبر : 1546638 | 27 مرداد 1397 ساعت 14:20 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

ابهام در برگزاری بازی های لالیگا در آمریکا

دو روز پیش بود که اعلام شد یکی از بازی های بارسا و رئال مادرید در ایالات متحده برگزار خواهد شد.

ابهام در برگزاری بازی های لالیگا در آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه لالیگا به ریاست خاویر تباس پس از عقد قرارداد همکاری با یک کمپانی چند ملیتی که در پی توسعه فوتبال در آمریکای شمالی است و در سال های اخیر کار برگزاری بازی های تابستانی چمپیونزکاپ را بر عهده داشته، متعهد شده است که هر ساله یک بازی لالیگا که یا بازی رئال خواهد بود یا بارسا، در آمریکا و یا کانادا برگزار شود.

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، بارسلونا با این اقدام موافقت کرده اما رئال مادرید هنوز پاسخ روشنی نداده و گویا چندان موافق این تصمیم اتحادیه لالیگا نیست.

 

 

1328227

 

 

امروز نشریه آاس نیز ادعا کرد که روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به این دلیل که لالیگا با وی در این قضیه هیچ مشورتی نکرده، قصد مخالفت با برگزاری بازی های لالیگا در آمریکا را دارد و این موضوع در همین ابتدا با چالش هایی جدی مواجه شده است.

روبیالس چندی پیش لوپتگی را هم به دلیلی مشابه از سرمربیگری اسپانیا برکنار کرد چرا که او پیش از امضای قرارداد با رئال مادرید، قضیه را به اطلاع فدراسیون فوتبال اسپانیا نرسانده بود.

لازم به ذکر است که برگزاری بازی لالیگا در آمریکا باید به تایید 7 موسسه مختلف برسد که فدراسیون فوتبال اسپانیا تنها یکی از آنهاست. 

دیدگاه‌ها