کد خبر : 1546646 | 27 مرداد 1397 ساعت 14:01 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: چمپیونزلیگ اولویت این فصل بارسا نیست

بسیاری معتقدند که بارسلونا پس از سه سال متوالی حذف در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، امسال باید تمام هدفش را قهرمانی در این رقابت ها بگذارد.

والورده: چمپیونزلیگ اولویت این فصل بارسا نیست

به گزارش "ورزش سه"، به خصوص اینکه در سه دوره اخیر، این رئال مادرید بوده که به شکلی متوالی فاتح لیگ قهرمانان شده است. اتفاقی دردناک برای تمام هواداران بارسلونا. حتی مسی پیش از جام خوان گامپر به هواداران وعده داد تا این فصل هر طور که شده قهرمان چمپیونزلیگ شوند.

 

 

1328242

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در نشست خبری بازی با آلاوس و در مورد لیگ قهرمانان گفت:« خیر، چمپیونزلیگ اولویت اصلی ما در فصل جاری نیست. ما برای کسب همه جام ها وارد فصل جدید خواهیم شد و فصل گذشته نیز با همین هدف، بازی ها را شروع کردیم. به اعتقاد من، مسیر لیگ قهرمانان از لالیگا می گذرد. اگر روی لالیگا تمرکز کنیم، بهتر و راحت تر می توانیم به دیگر اهداف مان نیز برسیم.»

 

والورده ضمن ابراز رضایت از خریدهای تابستانی گفت:« نمی خواهم تیم امسال را با فصل گذشته مقایسه کنم. من همیشه بازیکنانی خارق العاده در اختیار داشته ام و نمی توانم بگویم که سال گذشته بهتر بودیم یا امسال. وظیفه من، گرفتن بهترین بازی از بازیکنانم است و تمام سعیم بر این خواهد بود.»

 

ریکی پویگ، پدیده پیش فصل:« قبلا هم گفته ام که برنامه من در مورد او این است که برای تیم دوم بازی کند و در طول فصل، چنانچه نیاز باشد، به تیم اول اضافه شود. او در پیش فصل فوق العاده کار کرد و آینده بارسلونا خواهد بود.»

 

 

دیدگاه‌ها