کد خبر : 1546679 | 27 مرداد 1397 ساعت 16:43 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران خود را از هوادارنماها جدا کنند؛

حاتم: آقای دایی صبوری کرد

سرپرست سایپا می گوید که حضور برخی افراد که خود را به عنوان هوادار تراکتورسازی جا می زنند، سبب خارج شدن جو ورزشگاه یادگار امام از شرایط ورزشی شده است.

حاتم: آقای دایی صبوری کرد

علی حاتم سرپرست باشگاه سایپا در گفتگو با "ورزش سه" با اشاره به اتفاقات نامناسبی که روز گذشته برای تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه یادگار امام تبریز رخ داده، توضیح داد: روز گذشته به محض اینکه وارد استادیوم شدیم از شروع بازی برخی از تماشاگران شروع به فحاشی و سنگ پراکنی کردند. روز قبل که جلسه داشتیم همه چیز خوب بود ولی وارد استادیوم که می شویم کسانی در قالب هوادار کارهایی می کنند که ورزشی نیست .


وی ادامه داد: ما چند بار است که به تبریز می رویم و این اتفاق می افتد. آذری ها همیشه میهمان نواز بوده اند وامیدوارم به تیم میهمان احترام بگذارند و نگذارند عده ای کم در ورزشگاه ها از شرایط سو استفاده کنند. از مسئولین خواهش می کنم به این موضوع رسیدگی کنند. این ها یک هشدار برای سازمان لیگ و فدراسیون است تا در بازی های بعدی بیشتر حواسشان را جمع کنند. آقای دایی در طول بازی و حتی بعد از بازی صبوری کردند ولی شرایط اصلا مساعد نبود.


سرپرست باشگاه سایپا صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: حتی در بین بازی چند سنگ درشت برداشتم و به ناظر بازی دادم. اگر حتی یک دانه از این سنگ ها به کسی یا حتی بازیکن خودشان برخورد کند، تا آخر عمر نمی توانیم خودمان را ببخشیم.

مسئولان برگزاری بازی باید این مسائل را جدی بگیرند. البته این ها کسانی هستند که خودشان را در قالب تراکتوری جا می زنند و حواشی را ایجاد می کنند.

مسئولین وظیفه دارند که این مسائل را ریشه یابی و رسیدگی کنند. ما وظیفه داریم که شرایط بازی امن را ایجاد کنیم. فکرمی کنم استادیوم یادگار از شرایط ورزشی خارج شده است. هواداران خوب تراکتورسازی نباید به این افراد اجازه بدهند. کسی از بیرون نمی تواند و خود هواداران باید این کار بکنند.

دیدگاه‌ها