کد خبر : 1546709 | 27 مرداد 1397 ساعت 18:21 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمله تند مورینیو به سیتی؛ کلاس خریدنی نیست!

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد به بخشی از مستند "همه چیز یا هیچ چیز" واکنش نشان داد.

حمله تند مورینیو به سیتی؛ کلاس خریدنی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، در این مستند که از سوی کمپانی آمازون ساخته شده و به بررسی اتفاقات فصل قبل منچسترسیتی می پردازد، در یک بخش از فیلم و به مناسبت دربی شهر منچستر، از تیم مورینیو به عنوان تیمی که اتوبوس پارک می کند نام برده می شود و هواداران نیز این جمله را تکرار می کنند که این اتفاق باعث ناراحتی مورینیو شده است.

 

1326114

 

مورینیو گفت: "شما زمانی می توانید فیلم زیبایی بسازید که به دیگران احترام بگذارید و لازم نیست برای ساخت یک فیلم باکیفیت رفتاری خارج از احترام ارائه دهید. شما می توانید یک باشگاه پولدار باشید و بهترین بازیکنان دنیا را جذب کنید، اما نمیتوانید کلاس را خریداری کنید و آنها به وضوح نشان دادند که واقعا اینگونه است.

 

فصل قبل ما در موقعیت دشواری قرار گرفتیم زیرا فقط با قهرمانی می توانستیم از این بهتر عمل کنیم اما من وقتی برخی چیزها را می خوانم و می بینم فکر می کنم شاید ما ششم یا هفتم شده ایم و بقیه تیم ها بهتر از ما بوده اند.

 

لیورپول در تلاش است تا با یک سرمایه گذاری شگفت انگیز قهرمان شود، چلسی و منچسترسیتی تیم هایی فوق العاده دارند و تاتنهام با نگه داشتن بازیکنان خود سرمایه گذاری بسیار خوبی انجام داده است و این بهترین کار است زیرا در صورت از دست دادن کریستن اریکسن یا هری کین آنها می توانند 200 میلیون پوند بازیکن جذب کنند اما بزرگترین سرمایه گذاری حفظ بهترین بازیکنان است. حتی آرسنال هم علیرغم شکست در اولین بازی بهتر خواهد شد و فصل دشواری در انتظار ماست."

دیدگاه‌ها