کد خبر : 1546721 | 27 مرداد 1397 ساعت 19:09 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانم را سرزنش نمی کنم

برانکو: موقعیت‌های نیم‌بند حالا برای ما اهمیت دارند

سرمربی پرسپولیسی ها در حاشیه تمرین امروز این تیم به صحبت با خبرنگاران پرداخت.

برانکو: موقعیت‌های نیم‌بند حالا برای ما اهمیت دارند

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ درباره شرایط پرسپولیس و دیدار این تیم برابر نفت مسجد سلیمان گفت:

 

پارسال هم با سیاه جامگان مساوی کرده بودیم
وقتی نمی برید یک مقدار ناراحتید اما لیگ مثل یک ماراتن است . پارسال هم با تیمی که سقوط کرد یعنی سیاه جامگان درهفته چهارم 1-1 مساوی کردیم.البته  هیچ انتقادی از بازیکنانم نمی کنم چون توان گذاشتند و باانگیزه بودند  اگرچه در بعضی از لحظات بازی احتیاج به ارامش بیشتر داشتیم  تا ضربه آخر را بزنیم . به بازیکنان در جلسه گفتم می شود در یک بازی بد باشی و حتی ممکن است یک بازی را ببازی  اما باید همیشه توان بگذارند.

 


هنوز نه باخته ایم و نه گل خورده ایم
 ناراحتی من  فقط از این است که نتوانستیم ببریم و امتیاز نگرفتیم آنهم به خاطر هواداران که دیروز بازهم برای تشویق ما به ورشگاه آمدند اما نتوانستیم به اندازه کافی خوشحال شان کنیم.همچنان ادامه خواهیم داد. هنوز نباخته ایم و گل نخورده ایم . تیم های دیگر از جمله استقلال و سپاهان بازیکن گرفته اند اما ما فقط بازیکن از دست داده ایم و البته بازهم می توانستیم با برد دیروز صدرنشین باشیم.
 

 

در بازی های لیگ هم می توانیم به جوانان امکان حضور بدهیم
برانکو در مورد بازی مقابل تیم امید این باشگاه که امروز در دستور کار قرار گرفته گفت: این بازی به همین منظور انجام شده تا بازیکنان جوانی که کمتر فرصت بازی به دست می‌آورند خود را نشان دهند. مطمئنا فرصت برای نمایش توانایی وجود دارد و بازیکنانی که عملکرد خوبی داشته باشند و بتواند به تیم کمک کنند از آنها استفاده خواهیم کرد خصوصا اینکه تیم در شرایط محرومیت قرار دارد و از توانایی هر بازیکنی که خوب باشد سود خواهیم برد.

 


همه تیم های دنیا با این طور حریفان مشکل پیدا می کنند
خبرنگاری از برانکو سئوال کرد برای رفع مشکل پرسپولیس از بازی مقابل تیم های دفاعی چه برنامه ای دارد؟ برانکو گفت :همه تیم های دنیا وقتی با چنین حریفی رودر رو می شوند مشکل پیدا می کنند و شما این را در جام جهانی هم دیدید. در چنین شرایطی است که شانس های نیم بند هم اهمیت پیدا می کند و باید بتوانید گل بزنید .چون به هرحال شکل بازی عوض می شود . تنها راه حل هم کار و کار و کار است .

 


الدحیل بهترین تیم آسیاست
سرمربی پرسپولیس درباره آمادگی تیم الدحیل هم گفت : چند ماه  است می گویم تیم عالی ای هستند و فقط 8 گل به العین زده اند. گفته بودم که شاید آنها بهترین تیم اسیا باشند و بنابراین کار ما سخت است .

 


بسته به موقعیت بازی سیستم را تغییر می دهیم
برانکو درباره تغییر تاکتیک تیمی و بازی با یک هافبک دفاعی که سئوال خبرنگار ورزش سه بود اینطور پاسخ داد : ما هر دو روش بازی را عمل کرده ایم و هر دو موفق بوده است و بسته به موقعیت از یکی از این دو سیستم استفاده می کنیم .

 


در تعطیلات تیم ملی از امیدها بازیکن می گیریم
برانکو درباره بازیکنان تیم امید هم گفت: در تعطیلات تیم ملی از تیم امید بازیکن می گیریم  انها را محک بزنیم و برای پیشرفت کمک شان کنید .

 

دیدگاه‌ها