کد خبر : 1546809 | 28 مرداد 1397 ساعت 07:30 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازی های آسیایی 2018 – اندونزی

2 پیروزی برای پومسه روهای ایرانی در گام نخست

پومسه روهای ایرانی در گام نخست به 2 پیروزی دست پیدا کردند.

2 پیروزی برای پومسه روهای ایرانی در گام نخست

به گزارش "ورزش سه"، نخستین روز از مسابقات تکواندوی بازی‌های آسیایی در بخش انفرادی و تیمی پومسه آغاز شد.


کوروش بختیاری نخستین تکواندوکار ایران بود که به مصاف نماینده کامبوج رفت. او توانست با امتیاز 220.8 پیروز میدان باشد و به دور بعد برود. بختیاری در دیدار بعدی خود باید به مصاف نماینده مالزی برود.


اولین نماینده بانوان در بخش انفرادی مسابقات پومسه مرجان سلحشوری بود که به مصاف نماینده ماکائو رفت. او موفق به پیروزی در این میدان شد. این پیروزی در حالی به دست آمد که امتیاز او روی تابلوی نتایج دیده نشد. اما داور با بالا بردن پرچم قرمز سلحشوری را برنده اعلام کرد تا نماینده ایران به دور بعدی صعود کند.

 

1328462


کوروش بختیاری، نماینده پومسه انفرادی کشورمان بعد از پیروزی برابر حریف کامبوجی گفت:تمام تلاشمان اینست که بتوانیم در اولین حضور بازیهای آسیایی خوش بدرخشیم و بخاطر همین برایمان حریف مهم نیست ما بهترین نمایش خود را به اجرا می گذاریم.


وی ادامه داد:تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتیم و می رویم تا به امید خدا در دو بخش بانوان و آقایان نتیجه خوبی بگیریم.


بختیاری ادامه داد:در پومسه انفرادی مردان تکواندو کاران خوبی هستند که نماینده تایلند مطرح ترین آنهاست و به امید خدا هدفمان رسیدن به سکوی قهرمانی است.


سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو به همراه شین چال کانگ سرمربی اسبق تیم ملی پوسه در سالن تمرینات حضور یافتند.


تمرینات تکواندو کاران کره ای نشان از آمادگی خوب آنها دارد و پومسه روهای ایرانی تمرینات خوبی را قبل از مسابقات انجام دادند.


حضور پومسه کاران زن از کشورهای اندونزی،قطر،بحرین با حجاب اسلامی در سالن تمرینات قابل توجه بود.


تابلوبزرگ امتیازات وسط سالن رقابتهای تکواندو فقط امتیازات و مسابقات شیاپچانگ وسط را نشان می دهد و اگر در شیاپچانگ های کناری،مسابقه ای برگزار شود امتیازات و تصاویر آن نشان داده نمی شود.

دیدگاه‌ها