کد خبر : 1546827 | 28 مرداد 1397 ساعت 09:34 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازی های آسیایی 2018 - اندونزی

مسیر زهرا کیانی برای کسب مدال هموار شد

مسیر «زهرا کیانی» تالوکار تیم ووشوی بانوان ایران برای رسیدن به مدال در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا هموار شد.

مسیر زهرا کیانی برای کسب مدال هموار شد

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز (یکشنبه) در آغاز رقابت های ووشوی بازی های آسیایی جاکارتا، «زهرا کیانی» بانوی تالوکار ایران در فرم «جین شو» به مصاف حریفان رفت و با اجرای فرمی تماشایی با امتیاز 9،70 به کار خود پایان داد و در رتبه دوم قرار گرفت.


کیانی روز سه شنبه در فرم «چیانگ شو» با حریفان رقابت می کند تا در نهایت مجموع فرم های جین شو و چیانگ شو مشخص کننده جایگاه وی باشد. هم اکنون، کیانی از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردار است.


همچنین، «فاطمه حیدری» و «هانیه رجبی» در فرم «نان چوان» به مصاف حریفان رفتند. در این فرم، رجبی به امتیاز 9،43 رسید و حیدری نیز به امتیاز 9،37 دست یافت.


این 2 تالوکار ایران، صبح فردا (دوشنبه) نیز در فرم «نن دائو» با حریفان رقابت می کنند تا در نهایت مجموع امتیازات فرم های نان چوان و نن دائو، جایگاه نهایی آنان را مشخص کند.

 

1328486

 


«زهرا کیانی» روز یکشنبه پس از رسیدن به رتبه دوم فرم «جین شو» اظهار داشت: بسیار خوشحالم که این فرم را بدون خطا سپری کردم.


وی گفت: هیجان زیادی دارم و بدون هیچگونه استرس روی تالوفیلد رفتم.


کیانی با اشاره به اینکه فرم تخصصی او «چیانگ شو» است، عنوان کرد: امیدوارم روز سه شنبه نیز در این فرم عملکرد خوبی داشته و در مجموع به مدال برسم.


وی که مدال های مختلفی را در کارنامه دارد، گفت: تلاش می کنم تا با کسب مدال بازیهای آسیایی٬ ویترین افتخاراتم را تکمیل کنم.


کیانی در مورد عملکرد دیگر تالوکاران ایران٬ گفت: رجبی و حیدری نیز عملکرد خوبی داشتند، اما تالو بسیار سخت است و کوچکترین خطایی، امتیازات را کاهش می دهد.

دیدگاه‌ها