کد خبر : 1546858 | 28 مرداد 1397 ساعت 10:39 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه کردیم مثل فولاد 3 گل نخوردیم؟

عسکری: مقابل پرسپولیس ضدفوتبال اجرا نکردیم

کاپیتان نفت مسجد سلیمان با انتقاد نسبت به اتفاقات روی سکوها نسبت به چالشی که به دنبال تفرقه بین قومیت‌ها هستند واکنش نشان داد.

عسکری: مقابل پرسپولیس ضدفوتبال اجرا نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان با یک سیستم دفاعی توانست از استادیوم آزادی با امتیاز خارج شود و پرسپولیس را از صدر جدول دور کند. عباس عسکری، هافبک و کاپیتان طلایی پوشان در خصوص این بازی اینطور می‌گوید: خدا را شکر که یک امتیاز از قهرمان فصل گذشته گرفتیم. ما به دنبال امتیاز بودیم و طی هفته گذشته علیرغم مشکلاتی که داشتیم تمرکزمان روی این بازی بود و نمی‌خواستیم یک شکست خورده بزرگ لقب گیریم. بازیکنان از تمام توان خود برابر پرسپولیس سود بردند و این امتیاز آسان به دست نیامد.


وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند تاکتیک این تیم ضدفوتبال بود گفت: تاکتیک ضدفوتبال را قبول ندارم، این نظر آقای ویسی بود و یک هفته این شرایط را تمرین می‌کردیم. ما وضعیت را سنجیدیم که چطور در ورزشگاه آزادی بازی کنیم. رساندن پرسپولیس به رده سوم فکر می‌کنم شاهکار بود. به هر حال بازیکنان ملی پوش و باارزشی در این تیم هستند که تجربه زیادی در مسابقات بزرگ در کارنامه دارند.


عسکری با اشاره به شرایطی که فولاد در آزادی تجربه کرد و با شکست از این دیدار خارج شد گفت: اگر مثل فولاد مقابل پرسپولیس بازی کرده بودیم قطعا می‌باختیم. این برنامه ما بود و روی ضدحملات برنامه داشتیم. البته چند فرصت خوب هم برای گلزنی داشتیم که دلیل آن را نمی‌دانم چرا هر فرصتی داریم به گل نمی‌رسد و هنوز موفق به گلزنی نشدیم.


کاپیتان نفت در واکنش به اینکه آیا تلاش آنها برای نمایش دفاعی دلیل بر این نیست که در گلزنی ناکام مانده باشند گفت: بعضی از تیم‌های روی موقعیت‌هایی به گل می‌رسند که باورنکردنی است اما ما در این مورد هیچ شانسی نداریم. روی ضربات آخر تمرکز نداریم. به طور کلی استرسی داریم که نشان می‌دهد بازیکنان تحت فشار هستند.


عسکری در خصوص درگیری طرفداران نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس در پایان بازی روی سکوهای ورزشگاه آزادی گفت: این کارها به هیچ وجه درست نیست. کاری هم ندارم که طرفدار ما باشد، پرسپولیس یا استقلال. تماشاگر هر تیمی که باشد درست نیست که مسائل قومگرایی را وارد فوتبال کنند. خیلی اقدام زشتی بود و امیدوارم در هیچ یک از ورزشگاه‌های ایران چنین اتفاقی تکرار نشود. ما که در طول بازی شعار قومگرایی نشنیدیم و پس از بازی هم به سمت تماشاگرانمان رفتیم، ظاهرا پس از ورود ما به رختکن این اتفاق رخ داده است. به هر حال از تماشاگران‌مان هم تشکر می‌کنیم که از مسجد سلیمان به تهران سفر کردند و این بازی را از نزدیک تماشا کردند.


هافبک نفت در پایان گفت: ما به عنوان قهرمانی لیگ یک به لیگ برتر آمدیم و انتظار طرفداران از ما بالاست. تیم ما از زیر نظر وزارت نفت خارج شده و خصوصی اداره می‌شود. به هر حال 10 درصد قراردادهایمان را دریافت کرده‌ایم و امیدواریم به شهر محروم مسجد سلیمان توجه کنند. به آینده تیم امیدوارم و صد در صد لیگ برتری می‌مانیم.

دیدگاه‌ها