کد خبر : 1546882 | 28 مرداد 1397 ساعت 11:56 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت تیم‌های لیگ یک بهتر است

اعتراض علی کریمی به وضعیت باشگاه سپیدرود

علی کریمی، سرمربی سابق سپیدرود به شرایط حاکم بر سپیدرود و بی‌تعهد بودن مالک پیشین باشگاه اعتراض دارد.

اعتراض علی کریمی به وضعیت باشگاه سپیدرود

به گزارش “ورزش سه” علی کریمی، سرمربی سابق تیم سپیدرود رشت برای جدایی از این تیم دو چک از جواد تن‌زاده مالک سابق باشگاه دریافت کرده است که دومین چک را هنوز نتوانسته است نقد کند.

وی در همین رابطه گفت:  من و همکارانم در آن مقطع که ایشان مالک باشگاه بودند و سرمربی‌شان را هم انتخاب کرده بودند برای اینکه زمان برای سپیدرود از دست نرود تسویه حساب کردیم اما متاسفانه ایشان به تعهدشان عمل نکردند و جالب اینکه هنوز ادعای مالکیت دارند. حتی یک چک ضمانت با دو امضا هم در اختیار من گذاشتند. در هر صورت از وکیلم خواستم پیگیر این مساله باشد و علاقه‌ای هم ندارم بیشتر از این درباره آن صحبت کنم. فقط آنهایی که بعد از جدایی ما مدعی بودند پول‌مان را کامل گرفتیم که اگر هم می‌گرفتیم حق‌مان بود، الان با وجدان راحت زندگی کنند.


کریمی درباره اینکه چرا بعد از جدایی خداداد عزیزی هنوز سرمربی جدید سپیدرود معرفی نشده و چرا اوضاع این تیم بحرانی است، عنوان کرد: تیم مردمی سپیدرود را با این همه هوادار به این وضعیت انداخته‌اند و همچنان برایش تصمیم می‌گیرند. مشکلات این تیم را قبل از بازی ماشین سازی تبریز در هتل همه دیدند که به هیچ وجه در شأن این تیم نبود. شاید تیم‌های لیگ یکی هم چنین وضعیتی نداشته باشند. امروز مسوولان هیات فوتبال گیلان کجا هستند که پاسخگو باشند. آنها باید بگویند که بر چه اساسی تیم را به این مالکان می‌دهند.


در حالی که کیومرث بیات، مدیرعامل سپیدرود که البته معلوم نیست حکم مدیرعاملی‌اش چگونه صادر شده، مدعی است با رضا مهاجری به توافق رسیده اما مهاجری در گفت و گو با رسانه‌ها ادعای مدیر عامل سپیدرود را تکذیب کرد. علی کریمی درباره این ماجراها می‌گوید: من واقعا برایم سوال است که در این استان فرد دلسوزی برای سپیدرود نیست که اجازه ندهد برخی‌ها با مطرح کردن نام مربیان و ادعاهای بی‌اساس زمان را از این تیم نگیرند. طبیعی است که در این فضا نمی‌توان سالم کار کرد. سرنوشت تیم‌هایی که امروز به لیگ‌های پایین‌تر با بدهی‌های چند ده میلیاردی سقوط کرده‌اند را نباید فراموش کرد. متاسفانه برای این تیم در حالی تعهد مالی جدید ایجاد می‌کنند که هنوز پولی بابت قرارداد امسال بازیکنان نداده‌اند و بدهی‌های قبلی هم که همچنان به قوت خودش باقی است.


منبع: ایران ورزشی

دیدگاه‌ها