کد خبر : 1546953 | 28 مرداد 1397 ساعت 15:26 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار ترکیب جدید بانی گستر

تیم تازه وارد بانی گستر به دنبال اولین امتیاز برای ارومیه ای هاست.

در انتظار ترکیب جدید بانی گستر

به گزارش "ورزش سه"، لیگ دسته یک ایران در فصل جدید همچنان عجایب خاص خود دارد بعد از اینکه با اتفاقاتی در خصوص عدم حضور و حذف تیم ها همراه شده اکنون بانی گستر نیز با دریافت امتیاز تیم گسترش فولاد تبریز به دنبال اولین نمایش خود در این فصل است.


در حالی که پیش از این ارومیه را با والیبال و درخشش بلندقامتان این شهر در ورزش می شناختیم اکنون آنها به دنبال این هستند تا با جوان های بومی خود آذربایجان غربی را در این رشته نیز بر سر زبان ها بیاندازند. آنها علیرغم دریافت امتیاز تیم گسترش فولاد با تغییر نام این تیم و سود بردن از کادر و بازیکنان بومی قصد دارند استارت خود در لیگ دسته اول را در تقابل با سرخپوشان پاکدشت به رخ بکشد.


در حالی که نماینده ارومیه باید امروز در هفته دوم لیگ برتر به میدان برود، مسوولان این تیم در سازمان لیگ حضور پیدا کردند تا با تشکیل پرونده، کارت بازی بازیکنان‌شان را دریافت کنند و اجازه حضور در زمین بازی را داشته باشند. امروز (یک‌شنبه) نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درباره اتفاقات انتقال این باشگاه با ایسنا به گفت‌وگو پرداخت و خاطرنشان کرد: «تیم گسترش فولاد به ارومیه منتقل شده است و امروز هم بازی این تیم برگزار می‌شود. آقای زنوزی، پیش از این در تبریز مسوول تیم فوتبال گسترش فولاد بودند، اما با توجه به این که ایشان سه تیم داشت، نمی‌توانست آن‌ها را اداره کند. به ویژه‌ این که ایشان تیم فوتبال تراکتورسازی را هم اداره می‌کنند. لذا این تیم را به آذربایجان غربی اهدا کردند.»

 

این نماینده مجلس هم‌چنین اعلام کرده که مالک این تیم در حال‌ حاضر اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی است.

 

با این اتفاق این تیم به احتمال زیاد امروز برای بازی کردن مقابل پرسپولیس پاکدشت مشکلی نخواهد داشت. اما چیزی که باید هر چه سریع‌تر مشخص شود شفاف‌سازی دقیق مالکیت و مدیریت باشگاه و هم‌چنین بعد از اتفاقات مالکیتی پیش‌آمده، نام دقیق باشگاه است. برخی این تیم را «بانی گستر» نامیده‌اند و برخی نام جدید «نود» را روی این تیم گذاشته‌اند. روز گذشته شنیده شد شورای شهر ارومیه با تیم‌داری مخالف است و با این وضعیت هنوز نمی‌توان درباره آینده تیم فوتبال در ارومیه مطمئن بود.

دیدگاه‌ها