کد خبر : 1546960 | 28 مرداد 1397 ساعت 15:47 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین خط حمله مقابل کاتاچینوی حاج اکبر

علی سامره مقابل اکبر میثاقیان نوید یک جدال جذاب در هفته دوم لیگ دسته اول را می دهد.

بهترین خط حمله مقابل کاتاچینوی حاج اکبر

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان بعد از پیروزی پرگل درهفته اول اکنون مقابل یکی از تدافعی ترین سرمربیان صاحب سبک در این زمینه خواهد رفت. اکبر میثاقیان با سال ها حضور در سطوح مختلف فوتبال ایران و روی نیمکت تیم هایی مثل سیاه جامگان، بادران، خونه به خونه، مس کرمان، شموشک نوشهر، استقلال اهواز و ... که معمولا با فوتبال تدافعی خود در زمره مربیان صاحب سبک در این بخش قرار می گیرد؛ امروز در رفسنجان برابر علی سامره و شاگردانش قرار خواهد گرفت که طی هفته اول جشنواره گل مقابل قشقایی به راه انداختند.


سامره که طی دو فصل اخیر برای دستیابی به سهمیه صعود به لیگ برتر به همراه مس رفسنجان ناکام بوده این بار آرزوهایش را در ساق جوانانی جویای نام دنبال می کند و بار دیگر این هدف بزرگ را پی گرفته است. در سمت مقابل اکبر میثاقیان که در گذشته با صعودهای عجاب آورش به همراه تیم هایی مثل پدیده مشهد، آلومینیوم هرمزگان، شهرداری تبریز و شموشک نوشهر توانسته رکورد جالبی در این زمینه به خود اختصاص دهد در این فصل به دنبال برآورده کردن آرزوی خرمشهری هاست. در بازی امروز باید دید تفکرات متفاوت دو مربی با کسب نتیجه برای کدامیک همراه خواهد بود. 


مس رفسنجان هفته گذشته قشقایی شیراز را با نتیجه 4 بر یک شکست داد و کارون اروند نیز مقابل سرخپوشان پاکدشت به تساوی بدون گل دست یافت.

دیدگاه‌ها