کد خبر : 1547039 | 28 مرداد 1397 ساعت 22:11 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت مورینیو از دست خبرنگاران

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد اشتباهات فردی را عامل شکست تیمش برابر برایتون می داند.

عصبانیت مورینیو از دست خبرنگاران

یه گزارش "ورزش سه"، امروز منچستریونایتد در دیداری عجیب با نتیجه 2-3 مغلوب برایتون شدند تا اولین شکست آنها در فصل جدید رقم بخورد و مورینیو معتقد است بازیکنانش در لحظات سرنوشت ساز اشتباهاتی ابتدایی انجام می دهند.

 

1328751

 

مورینیو در پاسخ به سوال یک خبرنگار که عدم وجود ارتباط مناسب در تیم را عامل شکست یونایتد خواند با عصبانیت گفت: "شما باید در حرفه خود فوق العاده باشید که بتوانید از روی سکوها در مورد شیمی بین بازیکنان نظر بدهید. ما مرتکب اشتباه شده و به همین دلیل مجازات شدیم و من نمی توانم بیشتر از این حرف بزنم.

 

ما در لحظات مهم و حیاتی بازی اشتباه مهلکی را مرتکب شدیم و به همین دلیل از سوی حریف تنبیه شدیم و از نظر من داستان و اتفاقاتی که در این بازی رخ داد همین بوده است. اشتباه بزرگ ما خصوصا روی گل سوم بود زیرا بعد از اینکه بازی 1-2 شد ما روحیه گرفتیم اما گل سوم ما را دیگر کشت و گل دوم ما نیز در دقیقه 93 و خیلی دیر به ثمر رسید.

 

شرایط ما در هفته ای که گذشت خوب بود و من انتظار داشتم از نظر تیمی عملکرد بهتری ارائه دهیم اما اشتباهات ساده باعث می شود ما نیاز به ماموریتی غیرممکن برای پیروز شدن در یک بازی داشته باشیم."

دیدگاه‌ها