کد خبر : 1547073 | 29 مرداد 1397 ساعت 07:11 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازى هاى آسیایى ٢٠١٨ - اندونزى

اطری: با اشتباه داورى به فینال نرسیدم

ملى پوش کشتى آزاد گفت: کشتى گرفتن در سبک وزن در آسیا سخت است.

اطری: با اشتباه داورى به فینال نرسیدم

به گزارش "ورزش سه"، رضا اطری آزاد کار ۵۷ کیلویی تیم کشورمان با غلبه بر حریف کره ای در مرحله رده بندی مسابقات کشتی آزاد بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا- پالمبانگ به عنوان سومی و مدال برنز دست پیدا کرد.ملی پوش کشتی آزاد ایران پس از کسب عنوان سومی گفت: بطورکلی کشتی در اوزان سبک آسیا بسیار دشوار شده است. می‌توانستم به فینال برسم اما متاسفانه با اشتباه داوری  نتوانستم به فینال راه پیدا کنم .با این حال خوشحالم که دست پر به کشورم برمی‌گردم و امروز شرمنده مردم عزیزمون نشدم. باز هم خدا را شکر می کنم که مدال گرفتم و ان شاالله در مسابقات جهانی که دو ماه دیگر برگزار می شود جبران خواهم کرد.


 وی ادامه داد :حدود شش یا هفت ماه بود که مسابقه جدی در چنین سطحی نداشتم ولی با راهنمایی ها و تدابیر آقای رسول خادم و کادرفنی محترم تیم ملی   امیدوارم با بهترین آمادگی از نظر بدنی و فنی در مسابقات جهانی شرکت کنم.

 

اطری دارنده مدال برنز هجدهمین دوره بازیهای آسیایی در پایان گفت: من در مسابقه نیمه نهایی به هیچ وجه از نظر بدنی کم نیاوردم  و بدنم به قول کشتی گیرها خالی نکرد به نظرم در تایم اول کشتی در گرفتن امتیاز از حریفم تاخیر کردم . در تایم دوم کشتی هم با اشتباه داوری مواجه شدم و داور امتیازات مرا نداد و در یک دقیقه پایانی کشتی هم با خونریزی بینی حریفم روبرو شدم و کنترل کشتی  در همین لحظات  از دستم خارج شد. . اگر  حریفم به حاشیه نمی رفت و به کشتی ادامه می داد بدون شک از حریفم امتیاز می گرفتم .

دیدگاه‌ها