کد خبر : 1547132 | 29 مرداد 1397 ساعت 12:25 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز آماده صعود تیم ملی

آخرین اخبار و حواشی پیش از آخرین بازی امیدها

تا ساعاتی دیگر تیم امید ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های آسیایی به مصاف تیم امید میانمار خواهد رفت.

آخرین اخبار و حواشی پیش از آخرین بازی امیدها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زلاتکو کرانچار ظهر امروز در  آخرین بازی خود در مرحله گروهی بازی های آسیایی به میدان می روند. آنها که پیش از این صعود خود را به مرحله بعدی این بازی ها قطعی کردند تنها برای سرگروهی در بازی امروز در زمین حاضر می شوند. 


با حاشیه های این دیدار همراه باشید: 

 

* ٢ ساعت قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر مسئولان برگزارکننده این دیدار در ورزشگاه پاتریوت حاضر شده و برای هماهنگی مطلوب تر سرود ایران و میانمار از بلندگو پخش شد تا مشکلی در بدو ورود دو تیم به داخل زمین هنگام پخش سرود وجود نداشته باشد.

 

 

* تست صدا از سرود ملی دو کشور چندبار مورد آزمایش قرار گرفت.

 

*به صورت نمادین پرچم ایران و میانمار نیز در ورزشگاه از سوی والنتییری ها باز  شد و مدیر ارشد برگزاری این دیدار نیز نکات لازم را به همراهان گوشزد کرد.

 

* دو ساعت مانده به مسابقه هواداری در ورزشگاه و اطراف آن دیده نمی شود فقط ماموران امنیتی و پلیس اندونزی در داخل و بیرون ورزشگاه مستقر شده اند.

 

* داوران و ناظر مسابقه دو ساعت مانده به مسابقه به داخل زمین آمدند و دروازه ها و کیفیت چمن ورزشگاه را مورد ارزیابی قرار دادند.

 

 

* تیم امید ایران راس ساعت ١٣:٣٠ به وقت تهران در سومین از مرحله گروهی بازی های آسیایی به مصاف میانمار می رود.

 

* مسابقه تیم های امید ایران و میانمار ساعت ١٣:٣٠ در ورزشگاه پاتریوت آغاز خواهد شد و به نظر می رسد که در این منطقه که در حومه جاکارتا واقع شده، در کنار بدمینتون ورزش مورد علاقه اندونزیایی ها، فوتبال هم علاقمندان زیادی دارد. در خیابان های اطراف ورزشگاه اگرچه ازدحامی از هواداران نیست اما بازار پرچم و پیراهن فروشی داغ است. در کنار دست فروش ها پرچم و لباس های فراوانی که اغلب هم به رنگ قرمز هستند دیده می شود.

 

 

* اتوبوس  کاروان بازیکنان و کادرفنی ایران ساعت ١٤:٢٠ دقیقه به وقت محلی وارد ورزشگاه پاتریوت شد و بعد از چند دقیقه اتوبوس میانمار به ورزشگاه رسید.


* کیفیت زمین چمن پاتریوت اصلا مطلوب نیست و برخی از نقاط زمین را با رنگ سبز همرنگ چمن کرده اند تا از تصاویر تلویزیونی جلوه زشتی نداشته باشد. یک ساعت و نیم قبل از شروع مسابقه به مدت ١٠ دقیقه زمین را آبیاری کردند.


* رضا شاهرودی اولین نفری بود که برای ساماندهی تمرین بازیکنان جهت گرم کردن بدن ها به داخل زمین آمد سپس کادر فنی میانمار نیز به داخل زمین آمده و ضلع شمالی ورزشگاه را برای گرم کردن بازیکنان خود آماده کردند.

 

* برخلاف ٢ دیدار قبلی ایران مقابل عربستان و کره شمالی که در مرحله گروهی بازی های آسیایی برگزار شد، در این مسابقه تعداد هواداران میانمار که برخی از آنها اندونزیایی هستند با پرچم قرمز در ورزشگاه حاضر شده و تیم میانمار را تشویق می کنند. برخی از همراهان تیم امید از جمله ماساژورها بازیکنان تیم ملی را تشویق می کنند.

 

* سهراب بختیاری زاده، دستیار کرانچار برای ارایه اطلاعات و جزییات بازی عربستان و کره شمالی که اولی و دومی در این گروه نقش مهمی را ایفا می کند، راهی جابابکا شده تا به صورت آنلاین با نیمکت تیم امید ایران در تماس باشد. شرایط طوری است که تیم دوم این گروه با صعود به مرحله بعدی با بنگلادش دیدار می کند اما تیم اول صعودکننده باید با کره جنوبی روبه رو شود.

 

* کرانچار برای اینکه در دیدارهای بعدی دچار مشکل نشود، مهدی خانی، علیرضا آرتا و محمد آقاجانپور را که یک کارته هستند را نیمکت نشین کرده تا بازی بعدی تیم ملی را از دست ندهند. از میان بازیکنان یک کارته فقط سلطانی مهر در ترکیب ثابت حضور دارد.

 

* بازیکنان دو تیم ساعت ١٤:٥٠ به وقت محلی برای گرم کردن بدن ها وارد زمین مسابقه شدند. بازیکنان ایران با لباس سبز رنگ و بازیکنان میانمار با لباس سرمه ای بدن ها را گرم کردند.

 

* مهدی حسین پور آنالیزور تیم امید با استقرار در طبقه دوم ورزشگاه پاتریوت تیم را آنالیز می کند.

دیدگاه‌ها