کد خبر : 1547170 | 29 مرداد 1397 ساعت 14:30 | 228.8K بازدید | 0 دیدگاه

عربستان باخت تا سوم شود؛

ایران صفر- میانمار 2؛ صدرنشینی زورکی!

ملی پوشان امید ایران به دنبال شکست برابر میانمار برای قرار گرفتن در ده دوم جدول بودند ولی با وجود باخت، صدرنشین گروه F شدند.

ایران صفر- میانمار 2؛ صدرنشینی زورکی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امید ایران که در نخستین دیدار از مسابقات آسیایی اندونزی برابر تیم عربستان به تساوی بدون گل رسید و پس از آن موفق به پیروزی 3 بر صفر مقابل امیدهای کره شمالی شد، از ساعت 13:30 امروز در دیدار پایانی گروه F به مصاف تیم میانمار رفت که زلاتکو کرانچار به دلیل مسیر هموارتر در مرحله حذفی قصد داشت با دو گل در این دیدار شکست بخورد تا عربستان صدرنشین شود ولی در دیگر مسابقه همزمان این گروه هم عربستان با نتیجه 3 بر صفر مقابل کره شمالی شکست خورد تا تیم ایران با وجود باخت 2 بر صفر به میانمار، به‌عنوان صدرنشین راهی دور دوم شود.

 

تمام تیم‌های گروه F در پایان مسابقات خود چهار امتیازی شدند ولی تیم ایران به دلیل تفاضل گل 1+ به صدرنشینی رسید و بعد از آن تیم‌های کره شمالی، عربستان و میانمار در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

 


مسابقات آسیایی 2018 اندونزی- بازی سوم گروه E
دوشنبه: 97/05/29 ؛ ساعت 13:30
استادیوم: پاتریوت چاندرابهاگا/ تماشاگر: 100 نفر
داور: بن شکور

 

1328954


تیم ملی امید ایران


شهاب عادلی، عارف آقاسی، محمد مسلمی پور، مهدی رحیمی، محمد سلطانی مهر، مهدی قائدی(86- محمد آقاجان‌پور)، ابوالفضل رزاق پور، رضا جبیره(71- سینا زامهران) ، شاهین عباسیان، محمد خدابنده لو و یونس دلفی(65- احمدرضا احمدوند)


سرمربی: زلاتکو کرانچار

 

1328953


تیم ملی امید میانمار


کیاو زین، انگ هتکه، کیاو وین، کیاو ناندا، بوبو هیانگ، سو مائونگ، تو آنگ، لوین مگ مگ، کیاو سومو، آنگ سی، آنگ لوین مو


سرمربی: آنتونیو هی

 

 

اخطار


شاهین عباسیان(28) از تیم امید ایران
آنگ لوین(65) و انگ هتیکه(75) از تیم امید میانمار

 


لحظات حساس

 

دقیقه 14 – اولین موقعیت خطرناک بازی در این دقیقه صورت گرفت. مهدی قائدی که پشت مدافعان میانمار صاحب توپ شد ضربه روپای خود را روانه دروازه حریف کرد اما این توپ به تور کنار دروازه برخورد کرد.


دقیقه 17 – حمله غافلگیر کننده و خطرناک میانماری ها با ضربه مهاجم این تیم ادامه یافت اما این توپ با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.


دقیقه 19 – شوت خطرناک بازیکن میانمار با دفع ناقص عادلی در ریباند به مهاجم حریف رسید اما ضربه این بازیکن با واکنش دروازه بان امیدها به کرنر رفت.


دقیقه 33 – یک موقعیت طلایی دیگر برای میانماری ها به دست آمد اما ضربه خطرناک مهاجم این تیم از زاویه بسته با واکنش سریع و به موقع عادلی راهی کرنر شد.

 

35 – ضربه سری خطرناک از بالای دروازه ایران با اختلاف کم راهی بیرون زمین شد.


42 – پس از مدت ها یک موقعیت نصیب امیدهای ایران شد اما پاس قائدی به جبیره نرسید تا وی بتواند اولین گل بازی را به ثمر برساند.

 

1329020

 

دقیقه 51: شوت پای چپ پشت محوطه و زمینی آئونگ تئو به شکل خطرناکی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.


دقیقه 55: بازیکنان میانمار کرنر را کوتاه کار کردند و به آئونگ هتیکه پاس دادند که شوت پُر قدرت این مدافع از فاصله 30 متری بعد از برخورد به بازیکنان ایران راهی کرنر شد.


دقیقه 73: ارسال لوین از سمت راست زمین را مدافعان ایران برگشت دادند که توپ در پشت محوطه جریمه به هلاینگ رسید ولی شوت او و در ریباند ضربه تئو را را شهاب عادلی در دو مرحله برگشت داد و پس از آن رحیمی توپ را از منطقه خطر دور کرد.


دقیقه 81: پاس بلند عالی از میانه زمین به پشت رحیمی، مدافع امید ایران موجب شد تا چیت دوای در موقعیت خوب گلزنی قرار بگیرد ولی شوت چیپ او به تیرک افقی دروازه ایران برخورد کرد و در ادامه توپ به اوت رفت.


دقیقه 81: باز هم ارسال توپ از دفاع میانمار به پشت مدافعان ایران فرصت خطرناکی ایجاد کرد که این بار عادلی با خروج از دروازه توپ را به چیت دوای زد و خطای مهاجم میانمار گرفته شد.

 

شرح گل‌ها


ایران صفر - میانمار 1 (دقیقه 55: اونگ لوین مو): پاس بلند بو هلاینگ از میانه زمین به محوطه جریمه را شاهین عباسیان به شکل ناقص دفع کرد تا لوین مو، مهاجم نوک میانمار با شوت پای چپ نه چندان خوب و زمینی دروازه ایران را باز کند.
ایران صفر - میانمار 2 (دقیقه 68: وای هتیت فیو): شهاب عادلی دفع ناقصی روی ارسال توپ از جناح چپ زمین داشت تا هتیت فیو با شوت محکم سر ضرب به طاق دروازه ایران دومین گل میانمار را به ثمر رساند.

 

1329018

 

اتفاق ویژه


تیم‌های ملی امید ایران و عربستان که از دو مسابقه اخیرشان 4 امتیاز گرفته بودند، به نظر می‌رسید امروز برای کسب صدرنشینی به مصاف حریفان خود بروند ولی هر دو تیم با ترکیبی که نیمی از آنها را ترکیب دوم تشکیل می‌دادند، مقابل رقبای خود قرار گرفتند و شکست خوردند.
امیدهای فوتبال ایران با نظر کادر فنی تیم ملی قصد داشتند با باخت مقابل تیم میانمار عنوان دوم مرحله گروهی را کسب کنند تا در دور حذفی حریف بنگلادش شوند ولی شکست 3 بر صفر عربستان در جدال با کره شمالی موجب شد تا شاگردان کرانچار در دور حذفی برابر امیدهای کره جنوبی قرار بگیرند؛ عربستان هم با باخت تیم سوم شد ولی ممکن است با توجه به در نظر گرفتن امتیاز برترین تیم سوم تمام گروه‌ها، به دور حذفی برسد.

 

1329019

دیدگاه‌ها