کد خبر : 1547260 | 29 مرداد 1397 ساعت 17:19 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات گسترده در انتظار باشگاه سپیدرود

باشگاه سپیدرود رشت بعد از بازی هفته پنجم برابر استقلال خوزستان به احتمال فراوان دچار تغییرات ساختاری و فنی می‌شود.

به گزارش "ورزش‌سه"، باشگاه سپیدرود رشت قبل از شروع لیگ هجدهم با مشکلات متعدد مالکیتی مواجه بود و در مقطعی از پیش فصل دو مالک و دو سرمربی به خود می‌دید. اما پس از کش و قوس‌های فراوان محمد نوین به عنوان مالک این باشگاه معرفی شد و تیم سپیدرود با هدایت خداداد عزیزی لیگ هجدهم را شروع کرد اما از سه مسابقه خود تنها یک امتیاز دریافت کرد تا عزیزی بعد از بازی با ماشین سازی تبریز از جمع سپیدرودی‌ها جدا شود. وضعیت باشگاه سپیدرود به حدی وخیم است که هیچ کدام از گزینه‌های مربیگری مدنظر مدیران باشگاه حاضر به قبول این پست نشده نشده‌اند تا تنها نماینده استان گیلان در لیگ برتر دومین هفته متوالی را بدون سرمربی مقابل استقلال خوزستان پشت سر بگذارد.


حالا خبر می‌رسد بعد برگزاری هفته پنجم لیگ برتر و در زمان تعطیلات سه هفته‌ای لیگ، باشگاه سپیدرود رشت تغییرات زیادی را در حوزه مدیریتی و فنی تجربه می‌کند. در حال حاضر محمد نوین مالکیت این باشگاه رشتی را بر عهده دارد اما یک مشتری دست به نقد و جدی حول محور این تیم پرطرفدار حضور دارد و هیچ بعید نیست اداره ورزش و جوانان استان گیلان با سلب مالکیت نوین، امتیاز باشگاه را به خریدار جدید واگذار کند. در صورت واگذاری امتیاز سپیدرود به فرد متقاضی علی کریمی گزینه اصلی آن‌ها برای هدایت این تیم پرهوادار است.


از طرف دیگر جواد تن‌زاده نیز روز گذشته با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان گیلان خواستار برگرداندن امتیاز سپیدرود به خودش شده است. مالک سابق باشگاه سپیدرود در نامه خود متعهد شده است در صورت بازگرداندن این تیم به وی، تمامی مطالبات گذشته که تا قبل از تاریخ 24 خرداد 97 وجود داشته است را پرداخت می‌کند.


حال باید دید چه سرنوشتی در انتظار سپیدرود خواهد بود و این باشگاه به مانند فصل قبل در میانه راه به مالک جدید واگذار می‌شود یا خیر.

 

1329041

 

دیدگاه‌ها