کد خبر : 1547271 | 29 مرداد 1397 ساعت 18:04 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

از تیم لیگ یکی بدتر هستیم

ابراهیمی: جوراب برای مسابقات خود نداریم!

هافبک تیم سپیدرود رشت شرایط تیمش در لیگ برتر را مناسب ندانست و آن را در حد یک تیم لیگ یکی دانست.

ابراهیمی: جوراب برای مسابقات خود نداریم!

به گزارش "ورزش‌سه"، حسین ابراهیمی، بازیکن تیم سپیدرود رشت در رابطه با دیدار تیمش برابر پدیده گفت:  خیلی بد شد. بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و می‌دانستیم در بازی باید چطور به گل برسیم. اما همانند بازی‌های گذشته و فصل گذشته خیلی بد گل ‌می‌خوریم و خیلی زود تسلیم می‌شویم. به هر حال مقابل طرفدارانمان نتواستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم و شرمنده‌شان هستیم.


ابراهیمی درباره شرایط تیم از ابتدای لیگ هجدهم گفت: ما لباس تمرین، زمین تمرین مناسب نداریم. نور ورزشگاه کافی نیست و به همین دلیل باید در گرما و زیر نور آفتاب تمرینات روی زمین چمن را برگزار کنیم. خیلی چیزهای ابتدایی در حد تیم لیگ یکی را هم در اختیار نداریم و لباس بازیکنان یک دست نیست. وضعیت به گونه‌ای شده که بازیکنان جوراب ندارند برای بازی‌ها بپوشند! وضعیت پرداختی‌ها به هیچ وجه مناسب نیست. ما بازیکنان بومی شاید با یک ماه تاخیر در واریز پول کنار بیاییم اما بازیکنان غیربومی نمی‌توانند چنین شرایطی را تحمل کنند.

 

ابراهیمی با اشاره به اینکه مشکلات مالی عمده‌ترین مسئله در نتیجه گیری سرخپوشان در هفته های ابتدایی بوده، تصریح کرد: از مسئولان درخواست دارم تا دیر نشده به فکر تیم باشند. نگذارید سپیدرود همانند داماش و ملوان فراموش شود. مالکیت تیم را به هر شخصی واگذار می‌کنند ما بازیکنان امیدواریم شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند که بتوانیم به راحتی فوتبال بازی کنیم و از اعتبار گیلان دفاع کنیم. چطور تبریز دو تیم در لیگ برتر دارد و گیلان با این منابع نمی‌تواند سپیدرود را تامین کند؟

هافبک سپیدرود ادامه داد: سهیل حق شناس هم یک نفر است و نمی‌تواند هم با دروازه بان ها کار کند و همزمان به مدافعان و مهاجمان نکات فنی را گوشزد کند. متاسفانه زمانی که پول نیست به گزینه‌های بومی رجوع می‌کنند و وقتی می‌فهمند پول وجود دارد همه اعضای کادرفنی غیربومی می‌شوند!

 

ابراهیمی در آخر درباره دیدار مقابل استقلال خوزستان در هفته پنجم گفت: شرایط آب و هوایی این بازی برای ما سخت خواهد بود و امیدواریم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. همانند بازی با گسترش فولاد تبریز ابتدا گلی دریافت نکنیم و پس از آن امتیاز دریافت نکنیم.

دیدگاه‌ها