کد خبر : 1547385 | 30 مرداد 1397 ساعت 10:19 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی خوب نبودیم و بردیم من راضی‌ بودم

تذکر تاکتیکی کلوپ به مدافعان لیورپول

بعد از آنکه دوشنبه‌شب در جریان پیروزی 2-0 لیورپول در مقابل کریستال پالاس، ویرجیل وان دیک به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، یورگن کلوپ به ستایش او پرداخت.

 تذکر تاکتیکی کلوپ به مدافعان لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ در مصاحبه‌ی بعد از بازی خود گفت حالا دیگر کسی از قیمت بالای خرید وان دیک صحبت نمی‌کند.

 

کلوپ درباره‌ی وان دیک که در پست دفاع وسط بازی می‌کند و با قراردادی به ارزش 75 میلیون پوند از ساوتهمپتون به لیورپول منتقل شده گفت:" عملکرد وان‌ دیک در مقابل کریستال پالاس خیلی خیلی خوب بود. کسی نمی‌تواند در این باره تردید کند".


کلوپ در ادامه گفت:" کیفیت همیشه بهای خود را دارد. همینطور که این قاعده در مورد ماشین‌ها صادق است، در مورد بازیکنها هم صدق می‌کند. حالا دیگر کسی از قیمت بالای او ایراد نمی‌گیرد. وان دیک بازیکنی است که ارزش آن مبلغ را دارد. حتی حالا شاید بعضی فکر کنند که قیمت وان دیک کمتر از چیزی بوده که باید باشد. او عاشق بازی در کنار بچه‌های ما است و این از هر چیز دیگری مهمتر است".


کلوپ در ادامه درباره‌ی نمایش تیمش در مقابل کریستال پالاس گفت:" به نظرم می‌توانستیم بهتر کار کنیم ولی در عین حال انتظار داشتیم که پالاس تیم قوی‌ای باشد. آنها با رویکرد تاکتیکی‌شان به خوبی آشنا هستند و خیلی از توپهای بلند استفاده می‌کنند. حتی زمانی که تیم‌ها در حال گرم کردن بودند وقتی وین هنسی را دیدم پیش خودم گفتم وای، جلوی این تیم کار سختی در پیش داری. من کمتر مدافعی را می‌شناسم که بتواند در مقابل کریستین بنتک دفاع بدون اشتباه بکند، بدون اینکه حتی مرتکب یک خطا بشود. ولی ویرجیل امروز به خوبی از پس این کار برآمد".


کلوپ در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود گفت:" در فاز تهاجمی من از بازی تیم‌مان خیلی راضی نبودم. ریتم و زمان‌بندی ما خوب نبود. هر دو دفاع آخر ما باید بیشتر در فاز تهاجمی درگیر شوند و بازتر بازی کنند تا گزینه‌های بیشتری در اختیار بازیکنان دیگر قرار بگیرد. منظورم این نیست که آنها  باید نقش بازیکن شماره‌ی 10 را ایفا کنند، ولی باید با بازی‌شان گزینه‌های بیشتری در اختیار تیم بگذارند".

 

کلوپ گفت:" با اینحال در مقابل دروازه اگر اشتباه نکنم سه یا چهار موقعیت داشتیم و اطراف محوطه‌ی  جریمه خوب پاسکاری می‌کردیم ولی کمی بدشانس بودیم و بعد هم که آن ضربه‌ی پنالتی پیش آمد. فاصله‌ی من با صحنه زیاد بود و بنابراین نمی‌توانم درباره‌اش نظر بدهم ولی در جریان بازی به نظر پنالتی می‌آمد. میلی در بهترین دقیقه‌ی نیمه‌ی اول برای ما گلزنی کرد و در نیمه‌ی دوم هم دقیقاً همین کار را تکرار کردیم. کنترل بازی کاملاً دست ما بود و در طول 90 دقیقه با قدرت تمام بازی کردیم. ولی این بازی برای ما از نظر کیفیت فوتبال بازی فوق‌العاده‌ای نبود. بازی را بردیم چون در دو موقعیت تعیین‌کننده موفق شدیم گلزنی کنیم. این البته خوب است. یک قدم بزرگ برای حرکت رو به جلوی تیم ما است. همه‌ی کسانی که بازی‌های ما را تعقیب می‌کنند می‌دانند که اگر در یک بازی عالی نباشیم معمولاً می‌بازیم. ولی امروز عالی نبودیم و پیروز شدیم. این خیلی خوب است".

دیدگاه‌ها