کد خبر : 1547388 | 30 مرداد 1397 ساعت 09:53 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد نجومی چلسی برای تمدید با هازارد

باشگاه چلسی قصد دارد برای تمدید قرارداد با ادن هازارد، پیشنهاد حقوق هفته ای 300 هزار پوند را به او ارائه کند.

پیشنهاد نجومی چلسی برای تمدید با هازارد

به گزارش "ورزش سه"، هازارد برای تمدید قرارداد با باشگاه وارد مذاکره شده ولی هنوز توافقی صورت نگرفته است. هر دو طرف منتظر بودند که دوره حضور هازارد در تیم ملی بلژیک در جام جهانی به پایان برسد. در حقیقت ستاره بلژیکی قصد داشت با رئال مادرید و بارسلونا وارد مذاکره شود و راهی لالیگا شود. با این حال،باشگاه چلسی تمایل زیادی به حفظ او دارد، هر چند که آینده اش نامشخص است.

 

 

1324478

 

 

هازارد تنها دو سال با باشگاهش قرارداد دارد و برنامه تمدید قرارداد با او، دیگر به یک برنامه اضطراری تبدیل خواهد شد. با این حال، باید دید که آیا ستاره 27 ساله قرارداد جدیدش را امضا خواهد کرد یا نه. هازارد تمایل زیادی به بازی کردن در چمپیونزلیگ با چلسی دارد و این تیم با نتایج ضعیفی که فصل گذشته کسب کرد، این فصل نیز در رقابت های چمپیونزلیگ حضور نخواهد داشت.

 

در صورتی که امسال با ساری چنین چیزی تکرار شود، جدایی هازارد قطعی خواهد بود. او دوست دارد در چمپیونزلیگ بازی کند و در این رقابت ها بدرخشد ولی فرصت کافی با چلسی به دست نیاورده است. با این حال پیشنهاد نجومی چلسی ممکن است بتواند او را متقاعد کند فعلا در این تیم ماندگار شود و از فکر رئال مادرید و بارسلونا خارج شود.

دیدگاه‌ها