کد خبر : 1547389 | 30 مرداد 1397 ساعت 10:34 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

مگر غیاثی از فدراسیون پول نمی‌گیرد؟

جزییات ماجرای همکاری فغانی با دانشگاه پرسپولیس

داور بین المللی فوتبال ایران درباره احتمال همکاری اش با دانشگاه پرسپولیس به عنوان استاد کلاس داوری توضیحاتی را ارائه کرد.

جزییات ماجرای همکاری فغانی با دانشگاه پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"،  روز گذشته در خبری غیرمنتظره اعلام شد طی دیداری که علیرضا فغانی با باقریان معاون آموزشی دانشگاه پرسپولیس داشته، قرار بر این شده که این داور بین المللی به عنوان استاد کلاس داوری تدریس کند و در این خصوص منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال است.


بعد از اعلام این خبر رضا غیاثی، عضو کمیته داوران فدراسیون در مصاحبه ای اعلام کرد اگر فغانی بخواهد با دانشگاه پرسپولیس همکاری کند چون پول دریافت می کند، دیگر نباید در لیگ ایران سوت بزند.


فغانی در واکنش به این اتفاقات به ورزش سه گفت: «آقای باقریان که الان معاون آموزشی دانشگاه پرسپولیس است، استاد من بوده است. او با من صحبت کرد و خواست که در مقطع لیسانس یک رشته داوری فوتبال بگذاریم و چون بر گردن من خیلی حق دارد، قبول کردم. ایشان دنبال مسائلی است که داوری را توسعه دهد و من هم چون مساله آکادمیک و علمی است قبول کردم که چنین کلاسی را برگزار کنم.


وی ادامه داد: اینکه داوری فوتبال به عنوان یک رشته در کلاس های دانشگاهی مقطع کارشناسی گنجانده شود، بسیار خوب است و از من خواستند که همکاری کنم. چون زیر مجموعه فدراسیون فوتبال هستم به آنها گفتم که باید با فدراسیون مکاتبه کنند. البته با آقای ساکت یک صحبت کوتاه داشتم و مساله را توضیح دادم تا آنها تصمیم بگیرند. اگر شرایط برای این همکاری فراهم شود، خوشحال می شوم همکاری کنم.


فغانی درباره اظهارنظر رضا غیاثی در این باره بیان کرد: هر کس نظر خودش را می گوید اما من منتظر جواب فدراسیون فوتبال هستم. ایشان گفته من از پرسپولیس پول دریافت خواهم کرد. خب طبیعی است هر کسی بابت هرکاری که انجام می دهد، پول می گیرد. رضا غیاثی هم از فدراسیون به عنوان مشاور پول می گیرد. در این باره فدراسیون فوتبال تصمیم می گیرد و آقای غیاثی هم چون نسبت به قبل خیلی عوض شده، من جوابی به او نمی دهم.


فغانی در پاسخ به این پرسش که اگر فدراسیون مخالفت کند، واکنش شما چیست، افزود: مشکلی نیست. نمی توانم این کلاس را برگزار کنم.

دیدگاه‌ها