کد خبر : 1547414 | 30 مرداد 1397 ساعت 11:33 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

خیز پائولو بنتو برای قهرمانی جام ملت های آسیا

کاستاریکا، شیلی و استرالیا حریفان تدارکاتی کره جنوبی

هنوز یک هفته از حضور سرمربی جدید و پرتغالی روی نیمکت کره جنوبی نگذشته که فدراسیون فوتبال این کشور برنامه های تدارکاتی خود برای جام ملت های آسیا را اعلام کرد.

کاستاریکا، شیلی و استرالیا حریفان تدارکاتی کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام ملت ها یک هفته بعد از توافق با پائولو بنتو برای هدایت این تیم برنامه های تدارکاتی خود در فیفادی های پیش رو را اعلام کرد تا سرمربی پرتغالی مشکلی از بابت آماده سازی شاگردانش نداشته باشد.


کره ای ها بعد از این که نتایج خوبی در جام جهانی کسب نکردند تا با تخم مرغ و گوجه در فرودگاه از آنها استقبال شود در تلاش هستند با ورود پائولو بنتو پرتغالی در جام ملت های آسیا جبران مافات کرده و همچون دوره قبل تا فینال بازی ها پیش بروند از همین رو پنج ماه تا آغاز این تورنمنت معتبر در امارات برنامه های تدارکاتی خود را مشخص و از چهار حریف دوستانه در دو ماه آینده رونمایی کردند.


بنا به اعلام فدراسیون کره جنوبی این تیم در فیفادی های شهریورماه ابتدا به مصاف کاستاریکا می رود سپس با شیلی روبرو می شود ضمن این که طی توافقی با فدراسیون فوتبال استرالیا 17 نوامبر در شهر بریزبان به مصاف کانگوروها خواهند رفت که این توافق بنا به دعوت استرالیایی ها به دست آمد به نحوی که قرار است بازی برگشت دو تیم یک سال بعد در خاک کشور کره جنوبی برگزار شود.


کره ای ها در حالی تدارک گسترده ای برای حضور در جام ملت های آسیا دیده اند که فدراسیون فوتبال ایران هنوز نه تکلیف خود با کارلوس کی روش را مشخص کرده نه برنامه ای برای معرفی حریفان تدارکاتی در اردوهای تیم ملی در دستور کار دارد آن هم در حالی که سرمربی پرتغالی در برنامه درخواستی خود حداقل روی 7 تا 8 بازی تدارکاتی حساب باز کرده بود.

دیدگاه‌ها