کد خبر : 1547438 | 30 مرداد 1397 ساعت 11:53 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت ستاره آژاکس، یک سال پس از سکته قلبی

13 ماه از حادثه سکته قلبی عبدالحق نوری، بازیکن جوان آژاکس در زمین می‌گذرد و خانواده اش، توضیحاتی درباره شرایط فعلی او ارائه کردند.

آخرین وضعیت ستاره آژاکس، یک سال پس از سکته قلبی

به گزارش "ورزش سه"، عبدالحق که 21 سال دارد، در جریان یکی از دیدارهای تیمش، دچار سکته قلبی شد و این سکته باعث شد صدماتی جدی به مغز او وارد شود و او به کما برود. حال خانواده او، درباره شرایط او صحبت کردند و مدعی شدند که از لحاظ نورولوژیکی، او شرایط بهتری نسبت به چند ماه پیش دارد و اخیرا به خانه منتقل شده است.

 

پدر او محمد گفت:" بله، مطمئنا اوضاع او بهتر است. ما هم خیلی چیزها یاد گرفته ایم. دیگر خودمان به او غذا و دارو می‌دهیم. باید می‌توانستیم این کار را انجام دهیم."

 

 

1329209

 

 

عبدالرحیم، برادر عبدالحق گفت:" با تمام احترامی که به پرستاران و دکترها قائلم، آنها هیچگاه نمی‌توانند عشقی که خانواده به بیمار می‌دهد را به او بدهند. اگر او را بشوییم، نسبت به شستشویی که پرستاران انجام می‌دهند متفاوت خواهد بود.  البته آنها هم با عشق این کار را انجام می‌دهند. خیلی ها عبدالحق را می‌شناسند و آنهایی که نمی‌شناسند نیز سریعا با او ارتباط می‌گیرند."

 

طبق صحبت های عبدالرحیم، وقتی خانواده عبدالحق در کنار او هستند، به کلی متفاوت است، به خصوص با پدر و مادرش. او گفت:" این موضوع را پزشک خیلی سریع متوجه شد. در ابتدا ما اجازه نداشتیم مدت زیادی کنارش باشیم، این قوانین بیمارستان است.ساعت ملاقاتی وجود دارد ولی پس از مدتی، پزشکان تاثیر حضور ما روی عبدالحق را متوجه شدند. او آرامتر می‌شد، ما را می‌شناخت. او با ما آرام بود و در کنار پزشکان نه. او صدای خانواده را می‌شنود."

 

اما خانواده عبدالحق امیدوارند که او شرایط بهتری در آینده پیدا کند. عبدالرحیم ادامه داد:" امید ما نسبت به قبل بیشتر شده است. اگر از ما در این رابطه بپرسید، ما درباره کل این شرایط فکر می‌کنیم. وقتی من از عبدالحق دور هستم، ناراحتم. برایم سخت است و دشوار است که با مردم راجع به آن صحبت کنم. اگر با چنین موضوعی روبرو شوید، برایتان سخت خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها