کد خبر : 1547481 | 30 مرداد 1397 ساعت 14:13 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

نه به محرومیت هواداران از حضور در ورزشگاه

کمیته انضباطی ترک عادت کرد؟!

حکم کمیته انضباطی درباره اتفاقات دیدار استقلال و تراکتورسازی نشان می دهد که مسئولان این کمیته دیگر علاقه ای به محرومیت هواداران ندارند.

کمیته انضباطی ترک عادت کرد؟!

به گزارش "ورزش‌سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز حکم خود درباره حواشی دیدار استقلال و تراکتورسازی را صادر کرد. در آن مسابقه هواداران دو تیم توهین هایی را به یکدیگر و هواداران تراکتورسازی همچنین اقدام به تخریب صندلی ها و داربست های ورزشگاه کرده بودند، اما کمیته انضباطی با جریمه نقدی به این اتفاقات واکنش نشان داد.


بر اساس حکم کمیته انضباطی استقلال 10 میلیون تومان و تراکتورسازی 20 میلیون تومان جریمه نقدی شدند. البته باشگاه تراکتورسازی مجبور خواهد بود هزینه 42 میلیون تومانی بابت ترمیم قسمت هایی که توسط هوادارانش در ورزشگاه آزادی تخریب شده را نیز بپردازد.


این حکم در  حالی صادر شده که شاید اگر سال گذشته چنین اتفاقاتی رخ داده بود، کمیته انضباطی رای به محرومیت از بازی با حضور تماشاگران می داد اما ظاهرا انتقادهایی که به برگزاری مسابقات بدون تماشاگر در هفته های گذشته شده باعث شده تا کمیته انضباطی ترک عادت کند و طور دیگری به تنبیه تیم های خاطی بپردازد.


بی تردید اگر کمیته انضباطی با همین دست فرمان جلو برود و روش های دیگری به جز محرومیت هواداران را در نظر بگیرد، فوتبال جذابیت بیشتری خواهد داشت. ضمن اینکه شاید با جریمه های سنگین برای باشگاه ها دیگر هواداران نیز خشونت های معمول را در ورزشگاه ها ترک کنند و اجازه ندهند اتفاقات چند هفته اخیر تکرار شود.

دیدگاه‌ها