کد خبر : 1547498 | 30 مرداد 1397 ساعت 14:56 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

سروش به دنبال گل چهارم در مقابل استقلال

سروش رفیعی تاکنون سه گل به استقلال زده و امیدوار است گل چهارم را با یپراهن فولاد بزند.

سروش به دنبال گل چهارم در مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فولاد و استقلال فردا در حالی برگزار می شود که چهره ویژه خوزستانی ها، سروش رفیعی خواهد بود. کسی که تا زمستان  با پیراهن فولاد بازی خواهد کرد و پس از آن راهی پرسپولیس خواهد شد. او تاکنون 10 بار مقابل استقلال به میدان رفته و حالا به احتمال زیاد در ترکیب اصلی تیم پورموسوی جای خواهد داشت.

 

رفیعی در 10 تقابل قبلی 3 گل زده که همگی در ورزشگاه آزادی بوده اند! او در لیگ چهاردهم تک گل پیروزی بخش فولاد را وارد دروازه آبی ها کرد و سپس در لیگ پانزدهم با دریبلی استادانه، دروازه رحمتی را گشود. سروش پس از آن گل خوشحالی نکرد و بسیاری این موضوع را تمایل به استقلال عنوان کردند اما او چند ماه بعد راهی پرسپولیس شد.

 

آخرین گل رفیعی به استقلال  در لیگ شانزدهم با پیراهن پرسپولیس بود. در دیداری که با پیروزی استقلال خاتمه یافت، رفیعی در دقیقه 4 توانست گلزنی کند تا نامش در بین گلزنان دربی هم جای بگیرد.

 

نکته قابل توجه این که به جز بازی دربی، سروش هرگاه مقابل استقلال گل زده، تیمش در آن بازی پیروز شده است. همچنین گلزنی با پیراهن سه تیم مختلف به یکی از بزرگترین تیم های ایران، کار بزرگی است که هافبک خلاق و خوش تکنیک فوتبال ایران موفق به انجام آن شده و حال امیدوار به تکرار می باشد.

دیدگاه‌ها