کد خبر : 1547523 | 30 مرداد 1397 ساعت 15:57 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

شیمبا روی دور گلزنی می ماند؟

چالش مهم مهاجم برزیلی فولاد مقابل استقلال

مهاجم برزیلی تیم فولاد در بازی مقابل استقلال ماموریت گلزنی را در پیش خواهد داشت.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فولاد خوزستان که با کسب هفت امتیاز از چهار بازی قبلی خود در رده پنجم جدول لیگ ایستاده، فردا شب در چارچوب هفته پنجم رقابت ها میهمان استقلال تهران خواهد بود.

 

در دیدار مقابل استقلال، فولادی ها نگاه ویژه ای به ضدحملات خواهند داشت تا زهر خود را به تیم میزبان بریزند و بتوانند نتیجه ایده آلی کسب کنند. امید اصلی گلزنی سرخپوشان اهوازی زوج خط حمله این تیم خواهند بود. حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا در بازی های گذشته خوب کار کرده اند و با هماهنگی کمک کردند که فولاد در دو بازی مقابل پارس جنوبی و نساجی مازندران، به برتری برسد.

 

1329313

 

در این خط حمله بازیکنی که از ابتدای فصل انتظار بیشتری برای گلزنی از او می رفت، لوسیانو پریرا بود. او مهاجم نوک اصلی فولاد است و در همه بازی ها از سایر بازیکنان تیمش به دروازه حریفان نزدیکتر است. پریرا اما از نظر گلزنی کمی از همراه و زوجش در خط حمله جا مانده و تحت الشعاع استارت خیلی خوب بیت سعید در لیگ قرار گرفته است. 

 

با وجود اینکه بیت سعید تا کنون روی هر 4 گل فولاد در لیگ تاثیر مستقیم داشته، لوسیانو چنین آماری را از حیث اثرگذاری از خود نشان نداده است. شیمبا البته فصل را خوب شروع کرد و یک پنالتی مقابل پارس جنوبی جم برای فولاد به دست آورد که توسط بیت سعید از دست رفت.

 

1329312


در بازی دوم مقابل پرسپولیس این مهاجم برزیلی مانند سایر بازیکنان فولاد عملکرد ضعیفی داشت. در دیدار سوم برابر نفت مسجدسلیمان هم فرصت چندانی به پریرا نرسید و اولین گل فصل این مهاجم خوش سابقه، به هفته چهارم موکول شد.


در بازی چهارم فولاد مقابل نساجی این بار حسن بیت سعید بود که درون محوطه جریمه حریف متوقف شد و یک پنالتی برای فولاد به دست آورد. زدن این پنالتی به لوسیانو پریرا سپرده شد و او با یک ضربه مطمئن توانست گل اول فولاد در آن بازی و البته اولین گل فصل خود را به ثمر برساند تا سرانجام طلسم گلزنی خود در لیگ هجدهم را بشکند.

 

1329311

 

حالا این مهاجم برزیلی پس از اینکه پایش به گل باز شده، بدون اینکه استرسی بابت گل نزدن داشته باشد، مقابل خط دفاع و دروازه بان مطمئن استقلال می ایستد و می خواهد با استفاده از شم بالای گلزنی اش دروازه آبی های پایتخت را باز کند. ماندن روی دور گلزنی برای شیمبا از اهمیت بالایی برخوردار است و او اصلا دوست ندارد پس از یک بازی دوباره یک وقفه در گلزنی هایش به وجود بیاید، ولو اینکه رقیب، تیم بزرگی مثل استقلال باشد.

دیدگاه‌ها