کد خبر : 1547533 | 30 مرداد 1397 ساعت 16:14 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

باختمان به پیکان را هنوز باور نکرده ایم 

عباسیان: بعد از ۵ سال تازه دارم عادت می کنم

وینگر سایپا معتقد است یکی از دلایل نتایج پرفراز و نشیب این تیم به قرعه سختی که با آن روبه رو بودند برمی گردد.

عباسیان: بعد از ۵ سال تازه دارم عادت می کنم

به گزارش "ورزش سه"، معین عباسیان بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص نتایجی که این تیم کسب کرده آن هم با وجود شروع خوب به ورزش سه می گوید: به نظرم لیگ را خوب شروع کردیم و نتیجه خوبی هم روبه روی سپیدرود کسب کردیم و هفته بعد از آن در بازی با پیکان متاسفانه در کمال ناباوری و غافلگیری شکست خوردیم که به نظرم نتیجه عادلانه ای نبود، فکر می کنم آن بازی یک شوک بزرگ هم به تیم و هم کادرفنی داد. بعد از آن نتیجه ای که مقابل پیکان رقم خورد به دیدار ذوب آهن رفتیم و به نظرم خوب کار کردیم و یک امتیاز گرفتن از آن بازی برای برگشت به روند سابقمان خوب بود تا بازی این هفته مان مقابل تراکتورسازی در آن جمعیت و جو که به نظرم خوب کار کردیم ولی از موقعیت هایمان به درستی استفاده نکردیم و باز هم روی غافلگیری از حریف گل دریافت کردیم. به نظرم بدترین نتیجه در این هفته ها همان نتیجه 3 ـ صفر مقابل پیکان بود که امیدوارم دیگر چنین نتیجه ای برایمان رقم نخورد.


وی افزود: کارمان یک کم سخت است و خودمان هم این را می دانیم. به نظرم این فصل قرعه سختی در ابتدا به تیم ما خورده و پشت سر هم با این تیم ها بازی کردن کار را برای ما کمی سخت کرده ولی امیدواریم که در ادامه بتوانیم آن نتایج را جبران کنیم تا دوباره به روند خوبمان بازگردیم و آن را ادامه دهیم. 


او در مورد رویارویی با پارس جنوبی هم می گوید: بازی با پارس هم یک دیدار دشوار است و امسال خیلی از تیم ها خوب هستند، ضمن آنکه بازی به بازی پیش می رویم و طبیعتا یک بازی سخت در این هفته خواهیم داشت. پارس جم این هفته استقلال را شکست داده و آنها از لحاظ روحی شرایط خوبی دارند اما با تمریناتی که در این هفته پشت سر گذاشتیم مطمئنا برای کسب بهترین نتیجه به میدان خواهیم رفت و ما به سه امتیاز این بازی نیاز داریم.


از عباسیان در رابطه با عملکردش در این تیم سایپا سوال می کنیم که او می گوید: من بعد از 5 سال از پدیده جدا شدم و وقتی یک بازیکن مدت طولانی در یک تیم حضور داشته باشد و بخواهد از آن تیم به تیم دیگری برود برای قرار گرفتن در شرایط قبل نیاز به زمان دارد تا با هم تیمی هایش به هماهنگی برسد. در زمان حضورم در سایپا به هماهنگی نزدیک شده بودم که 2 روز قبل از مسابقات یک مصدومیت به سراغم آمد و نزدیک دو هفته من را درگیر کرده بود و پس از آن با تمرینات بیشتر سعی کردم شرایطم را بهبود ببخشم و خودم را به شرایط تیم نزدیک کنم. هنوز آن چیزی که می خواهم نیستم و خیلی باید بیشتر تمرین کنم و ان شاالله به کمک علی آقا بهتر خواهم شد تا برای تیمم مثمرثمر باشم.

دیدگاه‌ها